Re[2]: psp w liczbach

From: "Gormenghast" <p...@p...promail.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re[2]: psp w liczbach
Date: Wed, 29 Nov 2000 15:38:10 +0100

Witam...
boreckixxx wrote in message news:733911801.20001128172607@poczta.onet.pl...
(...)
> Trudno się nie zgodzić z Twoją uwagą. Sam piszę dużo wolniej niż 30
> słów/min. ale moja niska samoocena sprawia, że tym wyżej oceniam
> możliwości innych.

Oczywiście, nawet gdy jest gotowy pomysł na całą odpowiedź - nie jest to to samo, co
pisanie pod dyktando! Czas pisania musi być odpowiednio dłuższy. A do tego jeszcze
sprawdzanie pisowni !! A do tego jeszcze formatowanie całego listu do jakiejś
przyzwoitej
estetycznie postaci (co oczywiście nie wszyscy już robią, ale to ich sprawa).
Wg mnie - trzeba to wydłużyć co najmniej dwukrotnie. I jasno powiedzieć, że jest to
wyłącznie prosta operacja na ilości wyrazów.
> /.../ To mnie przekonało aby nie umieszczać tego na stronie, ale w pliku zostało.
OK. Zgadzam się - to informacja w końcu peryferyjna.

Nie przemawiają do mnie wyniki dotyczące ilości wulgaryzmów w postach.
Sądziłem, że z Gormenghast nie wyszło żadne przekleństwo - a jednak Twe automaty
policzyły

Alfredowi - 0,01 % jak też
Steerpikowi - 0,02 %. Dziwi mnie to w kontekście
Niny Mazur - 0,03 %
sosena - 0,09 % oraz
Milczara - 0,45 % gdzie równocześnie
kuba 2099 - 5,36 % a
Tasia - 12,50 % ..

Na wynikach z pewnością waży jeden adres, nagminnie cytowany przez wszystkich
rozmówców Niny. I to jest niestety przykra konsekwencja tego kontaktu. Ale dla kogoś
kto tego nie wie - wyniki są mylące. Coś tu trzeba zmienić.
Sądzę, że w tym przypadku nie jest ważny procent wulgaryzmów do wszystkich słów
danego
autora, ale raczej stosunek tych słów użytych przez autora do całkowitej ilości tych
słów
u wszystkich autorów.

> ps. dodałem kilka "wodotrysków".

Teraz !:) strona jest już całkiem profesjonalna!
Pytanie - czy reklama na niej jest ceną za jej umieszczenie na serwerze Republiki WWW
?

> Pozdrawiam!
> boreckixxx
Steerpik