2 pytania

1. Data: 2005-02-24 15:47:11

Temat: 2 pytania
Od: Pyskaty <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam w drzwiach szybę która oczywiście zniekształca obraz ale...
jednak marzy mi sie wstawienie czegoś innego co nie jest dyktą i co nie
jest szklane
1. co proponujecie?

2. Jak tanik kosztem sprawic by z pokoju uchodziło mniej dzwięków :D

odrazu mowie ze to po to by blask komputera nie wychodził na zewnatrz
pokoju i zebym mogl sluchac muzyki glosniej ;)
--
Pyskaty

* Roznica miedzy seksem a seksem za pieniadze jest taka ze seks za
pieniadze kosztuje mniej
* Czym sie rozni grzech od zalu? Grzech wlozyc, zal wyjac

2. Data: 2005-02-25 08:37:56

Temat: Re: 2 pytania
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyskaty" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

> jednak marzy mi sie wstawienie czegoś innego co nie jest dyktą i co
> nie jest szklane
> 1. co proponujecie?

1 - Płyty z tworzyw sztucznych, sprzedawane w arkuszach w
hipermarketach budowlanych. Może to byc poliwęglan, może PMA (pleksa
znaczy się), może cokolwiek innego, jest tego spory wybór, w tym
nieprzezroczyste.
2 - blacha ryflowana. Stalowa wyjdzie drogo, ale jest też ryflowane
aluminium, wygląda całkiem nieźle
3 - jesli nieprzezroczystośc nie jest wymogiem koniecznym, to może
blacha z perforacją?

> 2. Jak tanik kosztem sprawic by z pokoju uchodziło mniej dzwięków :D
> odrazu mowie ze to po to by blask komputera nie wychodził na
> zewnatrz pokoju i zebym mogl sluchac muzyki glosniej ;)

Dwie warstwy tej 'dykty' zamiast szyby dać. A pomiędzy nie matę
głuszącą z wełny mineralnej.

J.

3. Data: 2005-02-28 15:47:08

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wymienic drzwi

sa teraz promocje i skrzydlo kosztyle 100zl w leroy merlin. Kup sobie pelne
z konstrukcja plastra miodu - takie sa najtansze i b dobrze tlumia dzwieki

musta

jak zrobić podłogę z żywicy
[gdzie] Drzwi harmonijkowe-DREWNIANE-s zerokie
jak szukac fachowca ?
Prosba o pomoc w aranzacji :)
Czym się różni tv