2 sniadanko

1. Data: 2002-02-14 14:08:02

Temat: 2 sniadanko
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow!
Czy moglby mi ktos doradzic co mozna sobie zrobic na 2 sniadanko do pracy.
Blagam, tylko nie kanapki:)

pozdrawiam
glodny Skuter

1. Data: 2002-02-14 14:18:44

Temat: Re: 2 sniadanko
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam grupowiczow!
> Czy moglby mi ktos doradzic co mozna sobie zrobic na 2 sniadanko do pracy.

Kanapki moga sie znudzic. Ja sobie robie czasem gotowane platki owsiane czy
jeczmienne (ale gotowane na wodzie) z rodzynkami, morelami suszonymi,
sezamem, orzechami, co tam akurat mam. Wody tylko tyle aby platki
napecznialy, gotuje sie chwilke, no z 5 minut. Potem dodaje utarte jablko,
pakuje w sloik i jest pycha. Jesli lubisz takie "paproly"
Salatki wszelakie - dobry jest np. tunczyk, ryz plus warzywa
jogurty lub serki homo z paltkami i owocami.

Asia
Asia

1. Data: 2002-02-14 14:29:54

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam grupowiczow!
> Czy moglby mi ktos doradzic co mozna sobie zrobic na 2 sniadanko do pracy.

Ja ostatnio robie sobie ser bialy + jogurt naturalny +dzem bez cukr.
Czasami zdarza mi sie wziasc w sloiczku salatke zrobiona dzien wczesniej.

Valentine

1. Data: 2002-02-14 19:54:02

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Troche sie bede chwalic, ale nam serwuje lunch nasz dyrektor. Tzn. sam nie
podaje, tylko nam go codziennie stawia.Wynajal Pania, dal jej bardzo wysoki
limit na zakupy i ona znosi prawie wszystko co jest w sklepie i nakrywa do
ogromnego stolu. W srody mamy zupe, a w piatki wystawia frytkownice i mozemy
wybierac w krokietach, frykandelach i innych snack-bar rarytasach.
Dzisiaj podala gorace jajka na twardo, pasztety, sery, nutelle i in. Zawsze
sa buleczki w 3 rodzajach. Codziennie wypelnia kosz swiezymi owocami i szef
pilnuje, zebysmy witaminek pojedli. Ja pije tylko mleko poltluste do kawy,
wiec i dla mnie codziennie stoi swieze mleko.
Ale juz koncze, zanim sie tu ktos zdenerwuje...))))

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-02-14 22:18:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wiec i dla mnie codziennie stoi swieze mleko.
>Ale juz koncze, zanim sie tu ktos zdenerwuje...))))

No to ja bym albo caly czas myslala, co dzis na lunch, albo czy
to juz pora lunchu, albo bym sie strasznie obzerala. Bez wzgledu
na to, co bym wybrala, to by i tak mnie, bardzo utuczona, w
szybkich abcugach wylali z roboty

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-14 22:53:34

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> a écrit dans le message
news: h...@4...com...

> [...]
> to juz pora lunchu, albo bym sie strasznie obzerala. Bez wzgledu
> na to, co bym wybrala, to by i tak mnie, bardzo utuczona, w

Juzes wylana !

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-02-15 07:11:41

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kanapki moga sie znudzic. Ja sobie robie czasem gotowane platki owsiane czy
> jeczmienne

platki zostawmy chomikom i innym gryzoniom:)

>ryz plus warzywa

dzis sobie zrobilem.
Problem w tym, ze jesli zrobie wieczorem to pol zjem na kolacje, pol na
sniadanie i na drugie sniadanko juz nie wystarcza:((((

1. Data: 2002-02-15 07:55:37

Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> platki zostawmy chomikom i innym gryzoniom:)

Crowley nie lubi ;-)

> dzis sobie zrobilem.
> Problem w tym, ze jesli zrobie wieczorem to pol zjem na kolacje, pol na
> sniadanie i na drugie sniadanko juz nie wystarcza:((((

Moze jakies batony muesli?Btw-czy mozna takie cos wyprodukowac w domu?

Tib

"mamo pomurz chomik uciekl"

"Welcome to Rivendell, mister Anderson."

ICQ 86181173
GG 1287619

1. Data: 2002-02-15 08:10:57

Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze jakies batony muesli?Btw-czy mozna takie cos wyprodukowac w domu?

A moze cos podac tak "dla chłopa" - tzn. zeby dalo sie o tym przezyc do
powrotu do domu. Przyznaje szczerze, ze jesli rano zjem sniadanko w domu
to do 17:00-18:00 nie przetrzymalbym ani na platkach ani na batoniku
musli :))) A z drugiej strony nie zjem przeciez na 2 sniadanie 10 takich
batonikow :)))

Moze jakies bardziej sycace pomysly ???

Pawel

1. Data: 2002-02-15 09:50:56

Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie Ty pracujesz??? (w domyśle: na jaki adres składać podanie o
przyjecie do pracy?)

:oP ' '
--
Pooh - bardziej żółty niż zielony.