wyzsze renty !

1. Data: 2003-04-01 08:38:32

Temat: wyzsze renty !
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Nowelizacja ustawy o Rehabilitacji Spolecznej i Zawodowej zawiera punkt o
podwyzszeniu podstawy wymiaru swiadczen rentowych (dawnej I-grupy) do 100%
najnizszej renty inwalidzkiej co wydatnie zwiekszy osobom niepelnosprawnym
wyplacane swiadczenia! mamy zatem pierwszy dobry krok w kierunku polepszenia
sytuacji finansowej naszego srodowiska. Oby tylko na tym sie nie skonczylo i
rzad "nie spoczal na laurach".

pozdrawiam
Arek

2. Data: 2003-04-01 08:48:11

Temat: Re: wyzsze renty !
Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

pryma aprylis

3. Data: 2003-04-01 09:07:25

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 1 kwietnia 2003 o 10:38:32 Można było na grupie przeczytać :

a> Nowelizacja ustawy o Rehabilitacji Spolecznej i Zawodowej zawiera punkt o
a> podwyzszeniu podstawy wymiaru swiadczen rentowych (dawnej I-grupy) do 100%
a> najnizszej renty inwalidzkiej co wydatnie zwiekszy osobom niepelnosprawnym
a> wyplacane swiadczenia! mamy zatem pierwszy dobry krok w kierunku polepszenia
a> sytuacji finansowej naszego srodowiska. Oby tylko na tym sie nie skonczylo i
a> rzad "nie spoczal na laurach".

a> pozdrawiam
a> Arek

Witaj szanowny(a) algraf

hahahahaha

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl

4. Data: 2003-04-01 09:39:09

Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
[ciecie]

> rzad "nie spoczal na laurach".

Chyba "spocznie' ;-)

K.Piotrowski

5. Data: 2003-04-01 13:21:47

Od: "Radzio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem niedawno algraf napisał(a):

> [...]
> dobry krok w kierunku polepszenia sytuacji finansowej naszego
> srodowiska. Oby tylko na tym sie nie skonczylo i rzad "nie spoczal

Witam,
Właśnie w tej chwili oglądam obrady Senatu RP. Kilka sekund temu odbyło się
głosowanie dotyczące tej sprawy. Senatorowie przyjęli nowelizację oraz
zgłosili porawkę stanowiącą, że następne podwyższenie rent nastąpi każdego
roku, dokładnie z dniem 1 kwietnia, o 98,5% kwoty bazowej będącej
trzykrotnością najniższego wynagrodzenia za kwartał poprzedzający dany rok
kalendarzowy.
Nie bardzo jednak wiem o co chodzi, bo ekspertem w tych sprawach nie
jestem;))
Proszę Szanownych Grupowiczów o właściwą interpretację tej nowelizacji.

Znalazłem taki link w internecie nt. tej sprawy
http://217.97.36.31/kzk/onet.podwyzki452,678.htm

Pozdrawiam,
Radzio

6. Data: 2003-04-01 13:42:14

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Juz odpowiedzialem ze dostaniemy sporo darmowej kasy do wydania na swoje
male przyjemnosci - to z powodu 2003 roku niepelnosprawnych.

pozdr.
Arek

7. Data: 2003-04-01 14:13:24

Temat: Re[2]: wyzsze renty !
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witaj algraf,

A slyszeliscie ze internet od 15 kwietnia dla ludzi 1 1grup.iwal. ma
byc za darmo?
Trzeba sie bedze okazac tylko ozeczeniem lekarskim i tepsa bedze
dawalo przez 24miesiacy za free? :D

a> Juz odpowiedzialem ze dostaniemy sporo darmowej kasy do wydania na swoje
a> male przyjemnosci - to z powodu 2003 roku niepelnosprawnych.

Gdyby nie 1 kwietnia ;) myslalbym ze obudzilem sie nie w Polsce :)
Ah gdyby to byla prawda! byl bym szcesliwy:) ale zycie nauczylo mnie
realizmu.

Pozdrowienia w dniu prawdy :) Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

8. Data: 2003-04-01 15:59:33

Od: "Waldemar " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzio <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> jestem;))
> Proszę Szanownych Grupowiczów o właściwą interpretację tej nowelizacji.

Drogi Radzio
Spieszę wyjaśnić twoją wątpliwość i przekazać czego się dowiedziałem w
pewnych dobrze poinformowanych źródłach.
TZN. Gdy twoja renta będzie większa od trzykrotnego najniższego
wynagrodzenia w IV kwartale twoja renta zostanie zmniejszona o 1,5%
a gdy będzie mniejsza to oczywiście będą podwyższać Tobie o 1,5% aż do
momentu kiedy osiągniesz 100 %
Pozdrawiam
Mam nadzieję ,że Ciebie To nie ucieszy i niestety zmniejsza Tobie rente o 1,5%
;-)Pozdrawiam
Waldemar

9. Data: 2003-04-01 17:32:17

Od: "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

To bylaby strasznie duza renta ponad 1500 zl na reke

Leszek

---

10. Data: 2003-04-01 19:07:45

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To bylaby strasznie duza renta ponad 1500 zl na reke
>
> Leszek

Leszku , to może mógbyś "zaszaleć" w marketach? ;-)
Pozdrawiam Waldemar

Czy kupowac?
PFRON Poszukuję kontaktu z osobami które otrzymały pożyczkę na
film w którym sprawy ON są istotne
zaopiekuje sie ...
poszukuje samochodu dla ON.