200 tysięcy Polaków na KOD

11. Data: 2016-05-08 17:17:46

Temat: Re: 200 tysięcy Polaków na KOD
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski
W dniu 2016-05-07 o 14:55, glob pisze:
> Nie było tak wielkiego marszu od 89r

Apropo ilości osób. I tych tłumów pokazywanych w TV. Waszym zdaniem na
zdjęciu poniżej jest więcej, dużo więcej, mniej czy dużo mniej osób niż
na omawianej demonstracji ?

http://www.heuristic.pl/img/blog/wydarzenia/_big/sta
dion_narodowy_mecz_otwarcia.jpg?1339743064770

Nawet Ruskie media o tym piszą i oczywiscie zachodnie i Węgry i Słowacja i Francja i
USA i Angole itd...podają taką samą liczbę czyli 250 tysiecy. A w waszej telewizji
była powtórka ze stanu wojennego, morda Jaruzelskiego gdy w Polsce ludzie
strajkowali, teraz dokładnie to samo, morda czekisty Kaczyńskiego i życie wodza,
gdzie nawet jak pokazują KOD to końcówki pochodów i krzyczą pseudoreporterzy ...10
osób na krzyż.

12. Data: 2016-05-08 17:36:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup
- pokaż cytowany tekst -
Zgadza się - kolejne demonstracje kodu gromadzą coraz większe rzesze. Te
rzesze.

Właśnie otworzyłem dzisiejsze niusy, według pisowców to byli turyści, znaczy trochę
Kodu a reszta to turyści ;)

13. Data: 2016-05-08 20:01:55

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Nie było tak wielkiego marszu od 89r

Ależ był 29 września 2012 i zebrał 2x więcej niż
wg. optymistycznych rachunków ratusza.

Tylko wtedy nikt ci nie powiedział i światowe gazety
nie pisały.

14. Data: 2016-05-08 20:09:13

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Nawet Ruskie media o tym piszą

To ciekawe co piszesz. Ruskie media piszą a ty im wierzysz:)
A kiedy ruskie media 1,5r wcześniej pisały o tym jak
Sienkiewicz urządził prowokacje pod ruską ambasadą,
wtedy nie powoływałeś się na ruskie media, bo były
ruskie, ale teraz ruskie media piszo o 200tysiącach,
musi to i prawda.

https://youtu.be/sN7HwgoFM_A?t=46s

15. Data: 2016-05-08 20:10:39

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik glob napisał:

>Ależ był 29 września 2012 i zebrał 2x więcej niż
>wg. optymistycznych rachunków ratusza.

Liczyłeś osobiście, czy pambuk ci w nocy objawił?

16. Data: 2016-05-08 21:08:49

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

Kaczyńskiego i życie wodza, gdzie nawet jak pokazują KOD to końcówki
pochodów i krzyczą pseudoreporterzy ...10 osób na krzyż.
******

Masz rację. Było ich całkiem sporo- tu widać te tłumy:

https://www.facebook.com/100011987471526/videos/vb.1
00011987471526/120172578392324/?type=2&theater

--
Chiron

17. Data: 2016-05-08 21:09:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-08 o 16:27, Ikselka pisze:

> Nodobradobra, no jest ich te 200 tysięcy W KRAJU.
> :-))

Chyba dużo się nie pomyliłaś. Strona KODu milczy na temat ilosci
członkow/sympatyków. Za to na fejsbuku mają ~220tyś. polubień. To aż dwa
razy więcej niż Polski Kościół Latającego Potwora Spaghetti :)

Dębska

18. Data: 2016-05-08 22:19:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)))

19. Data: 2016-05-08 22:22:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 May 2016 21:08:49 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> https://www.facebook.com/100011987471526/videos/vb.1
00011987471526/120172578392324/?type=2&theater

:-D
:-D
:-D

20. Data: 2016-05-08 22:22:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 May 2016 21:09:03 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> członkow/sympatyków. Za to na fejsbuku mają ~220tyś. polubień. To aż dwa
> razy więcej niż Polski Kościół Latającego Potwora Spaghetti :)

Zaskoczyło to to mnie
Przypomnę
Wstrząsające
Flaga