22 lata i klopot

1. Data: 2003-05-06 12:13:55

Temat: 22 lata i klopot
Od: Piotrek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
mam 22 lata i od jakiegos czasu mam problemy z penisem, problem jest
powazny, bo penis nie stoi jak nalezy, konkretnie chodzi o to, ze nie
jest wystarczajaco twardy. czym moze byc to spowodowane w tak mlodym
wieku i czy sa moze na to jakies leki, a moze cwiczenia (?) ?
dzieki

2. Data: 2003-05-06 18:24:29

Temat: Re: 22 lata i klopot
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 May 2003, Piotrek wrote:

> [...]
> jest wystarczajaco twardy. czym moze byc to spowodowane w tak mlodym
> wieku i czy sa moze na to jakies leki, a moze cwiczenia (?) ?

nie da sie tego problemu zdiagnozowac przez Internet niestety
ale w takim wieku zaburzenia maja najczesciej tlo czynnosciowe.
Trzeba sie niestety wybrac do lekarza, jesli problem ten nie ustapi
sam (czy masz erekcje po przebudzeniu? odpowiedz na to pytanie
moze duzo pomoc)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-05-06 21:24:14

Od: Piotrek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz:

> [...]
> Trzeba sie niestety wybrac do lekarza, jesli problem ten nie
> ustapi sam (czy masz erekcje po przebudzeniu? odpowiedz na to

zdarza sie dosc czesto ostatnimi czasy i o dziwo jest 'lepsza' od tej,
gdy ma dojsc do zblizenia miedzy mna, a partnerka oraz od tej, kiedy
pobudzam sie sam. czy to cos pomoze w udzieleniu odpowiedzi?

lekarz - urolog, tak?

--
Pozdrowienia,
Piotrek

4. Data: 2003-05-07 06:15:52

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 May 2003, Piotrek wrote:

> zdarza sie dosc czesto ostatnimi czasy i o dziwo jest 'lepsza' od tej,

to raczej jest dobry sygnal - sugeruje ze nie ma raczej przyczyn
choroby organicznej a przyczyna lezy w zaburzeniach czynnosciowych

> lekarz - urolog, tak?

urolog moglby byc pomocny w wykluczeniu/potwierdzeniu np. zapalenia
prostaty jako przyczyny. Z tego, co piszesz - wskazuje to, ze moze
byc potrzebna raczej porada seksuologa

P.

5. Data: 2003-05-07 06:48:14

Od: Piotrek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz:

> to raczej jest dobry sygnal - sugeruje ze nie ma raczej przyczyn
> choroby organicznej a przyczyna lezy w zaburzeniach czynnosciowych

Co to sa zaburzenia czynnosciowe?

> urolog moglby byc pomocny w wykluczeniu/potwierdzeniu np.
> zapalenia prostaty jako przyczyny. Z tego, co piszesz - wskazuje
> to, ze moze byc potrzebna raczej porada seksuologa

OK, dzieki... a czy taki lekarz zdarza sie darmowy, czy za terapeutow
wszedzie sie placi? ;)

--
Pozdrowienia,
Piotrek

6. Data: 2003-05-07 07:47:46

Od: "DIDLO" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Użytkownik "Piotrek" <...@...pl> napisał w wiadomości

> OK, dzieki... a czy taki lekarz zdarza sie darmowy, czy za terapeutow
> wszedzie sie placi? ;)

Z tego co wiem to potrzebne jest skierowanie od lekarza rodzinnego i można się
leczyć w przychodni.

Pozdrawiam
DIDLO

7. Data: 2003-05-07 09:01:51

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 May 2003, Piotrek wrote:

> Co to sa zaburzenia czynnosciowe?

wynikajace ze stresu lub nerwicy

> OK, dzieki... a czy taki lekarz zdarza sie darmowy, czy za terapeutow
> wszedzie sie placi? ;)

tego przyznam nie wiem czy sa jacys seksuolodzy majacy podpisana
umowe z funduszem.

P.

8. Data: 2003-05-07 09:44:46

Od: "Jey Key" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest wystarczajaco twardy. czym moze byc to spowodowane w tak mlodym
> wieku i czy sa moze na to jakies leki, a moze cwiczenia (?) ?
Witam
trzeba dużo ćwiczyć
Pozdrawiam
jeykey

9. Data: 2003-05-07 20:32:40

Od: Piotrek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

DIDLO:

/lekarz rodzinny -> przychodnia/

Dzieki.

--
Pozdrowienia,
Piotrek

10. Data: 2003-05-07 20:32:41

Od: Piotrek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jey Key:

> trzeba dużo ćwiczyć

Dobra, a jakie cwiczenia?

Seks uprawiam przecietnie raz, dwa w tygodniu, sugerujesz zwiegrzesznie
dawki? ;)

--
Pozdrowienia,
Piotrek