24 lata i już mięśniak

1. Data: 2002-08-09 13:42:52

Temat: 24 lata i już mięśniak
Od: "Faryjka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam 24 lata i już jestem po zabiegu usunięcia torbieli z jajnika-było to rok
temu.Obecnie po badaniu USG wykryto u mnie mięśniak na ściance macicy o
średnicy 9mm.
Ginekolog poradził żebym jak najszybciej zaszła w ciąże, bo im później tym
mniejsze będę miała szanse na posiadanie dzieci.W przyszłości chcę mieć
dzieci, i dręczy mnie pytanie jak sobie pomóc,bo przez najbliższe 4 lata nie
będzie mnie stać na dziecko.
Najprawdopodobniej mam skłonności do tego typu tworów.
Co zrobić, abym mogła za 4 lata urodzić dziecko, jak to leczyć.

Bardzo proszę o odpowiedź lub polecenie dobrego lekarza który mi pomoże.
Pozdrawiam Ewa
e...@p...onet.pl

2. Data: 2002-08-13 10:40:45

Temat: Re: 24 lata i już mięśniak
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faryjka wrote:

> [...]
> Co zrobić, abym mogła za 4 lata urodzić dziecko, jak to leczyć.
>
> Bardzo proszę o odpowiedź lub polecenie dobrego lekarza który mi pomoże.

Witaj Ewo,
Miałam usuniętego mięśniaka w wieku 26 lat...więc znam problem.
Też mi radzono szybkie zajście w ciążę. Ale uważam, że to
nie jest metoda na rowiązywanie takich problemów.
Powinnaś zgłosić się do dobrego Ginekologa-Endokrynologa,
najlepiej do szpitala-kliniki, która jest godna polecenia.
Nie wiem skąd jesteś.
Mogę polecić specjalistę z Poznania.

Pozdrawiam,
Mich

Teoretycznie
cholesterol - wysoki poziom
grupy krwi
jak sie czysci kanaly sluchowe profesjonalnie?
Studentki pielęgniarstwa na AM są???