24h

1. Data: 2004-03-18 11:14:18

Temat: 24h
Od: "nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam czy ktoras z was miala juz moze taki antyperspirant z nowego katalogu
oriflame? kosztuje ok 7,90 i jest w 3 zapachach...chcialabym sie dowiedziec
czy warto go kupic i czy rzeczywiscie "eliminuje" zapach potu...pozdrawiam

1. Data: 2004-03-18 22:05:20

Temat: Re: 24h
Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Ja uzywam tego do skóry wrazliwej, jest całkiem dobry - nie mam zastrzeżeń. W
ogóle to fajnie pachną, tak delikatnie. Tylko pamietaj, zeby dobrze działał
kazdy dezodorant, podstawa to ogolone pachy!!

1. Data: 2004-03-20 09:37:48

Od: "nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>chyba mnie przekonalas:) bo zastanawialam sie czy wziac ten oriflame czy lady
spid stisk ale te drugie pozostawiaja slady mimo ze maja ich nie zostawiac....

1. Data: 2004-03-21 13:39:45

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie te ślady sa irytujace!!! Ja to jeszcze jak posmaruje sie takim roll-
onem, to wklepuje w pachy, żeby dobrze wchłonął i się nie kleił (ten raczej
sie nie klei, ale zawsze cos tam zostaje). Potem tylko myje rece i z poceniem
mam spokój na długo...właściwie na 24h, jak powinno byc.
Pozdrawiam, Lea

1. Data: 2004-03-22 22:18:05

Od: "BrynMawr" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ogóle to fajnie pachną, tak delikatnie. Tylko pamietaj, zeby dobrze działał
> kazdy dezodorant, podstawa to ogolone pachy!!

Az nie potrafie sie powstrzymac przed zadaniem pytania, co ma w takiej
sytuacji facet zrobic????

BrynMawr
Miłośnik Kolei

1. Data: 2004-03-22 22:22:10

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla facetów są meskie antyperspiranty. Wiesz, mój facet nie goli sobie pach i
uzywa chyba czarnego Adidasa, albo cos z Gillette czasami, w zelu tylko, no i
jakos nie narzeka....no i ja też!!!

1. Data: 2004-03-22 22:23:29

Od: "BrynMawr" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :  Az nie potrafie sie powstrzymac przed zadaniem pytania, co ma  w takiej
> :  sytuacji facet zrobic????
>
> ogolic.

Naprawde podobałby Ci sie taki facet?
<zdziwiony>

BrynMawr

1. Data: 2004-03-22 22:23:57

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: Az nie potrafie sie powstrzymac przed zadaniem pytania, co ma w takiej
: sytuacji facet zrobic????

ogolic.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-03-22 22:50:34

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar 2004 23:23:29 +0100, BrynMawr <b...@o...pl> wrote:
: > :  Az nie potrafie sie powstrzymac przed zadaniem pytania, co ma  w takiej
: > :  sytuacji facet zrobic????
: >
: > ogolic.
: >
:
: Naprawde podobałby Ci sie taki facet?
: <zdziwiony>

akurat do owlosienia pod pachami u kogokolwiek nie jestem szczegolnie
przywiazana.

kasica

1. Data: 2004-03-22 22:51:09

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> akurat do owlosienia pod pachami u kogokolwiek nie jestem szczegolnie
> przywiazana.

Ja rowniez. Uwazam ze faceci z gladkimi pachami sa bardzo pociagajacy :))

Re: kadus
wiosennie parafrazując z akcentem kosmetycznym :)
Soblonde?
kolorowy tusz
[Wrocław] Przedłużanie włosów