Soblonde?

1. Data: 2004-03-17 23:14:55

Temat: Soblonde?
Od: "Maga" <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Dopiero dzisiaj obejrzałam całość mojego wątku o szamponach do blond
włosów i mam pytanko dot. tej serii soblonde, gdzie to możnakupić? Były tam
jakieś odpowiedzi o Douglasie i GC, ale nie wiem w końcu czego to tyczyło,
Soblonde czy Straubala? W jakich cenach są te kosmetyki?
może jeszcze ktoś próbował, poza grupowiczką, która mi to polecała?
Pozdrówka.
Maga

1. Data: 2004-03-17 23:50:15

Temat: Re: Soblonde?
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Dopiero dzisiaj obejrzałam całość mojego wątku o szamponach do
blond
> włosów i mam pytanko dot. tej serii soblonde, gdzie to możnakupić?

W Wawie cala seria jest w Sephorze w Galerii Centrum. I wydaje mi sie, ze
rowniez w Douglasie na Chmielnej.

>W jakich cenach są te kosmetyki?

Ok 30-40 zl.

1. Data: 2004-03-18 00:06:25

Od: "Maga" <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> W Wawie cala seria jest w Sephorze w Galerii Centrum. I wydaje mi sie, ze
> rowniez w Douglasie na Chmielnej.

> Ok 30-40 zl.

O, O! 30-40 zł za szampon to jakby trochę dużo.
W każdym razie dla mnie. Ale dzięki i tak, dobrze, że się jeszcze za bardzo
nie nastawiłam.
Może jednak kupię następnego Straubala? Jednak tańszy i sprawdzony.
Maga

kolorowy tusz
[Wrocław] Przedłużanie włosów
YR - Pure Camille - kremy