YR - Pure Camille - kremy

1. Data: 2004-03-17 18:43:45

Temat: YR - Pure Camille - kremy
Od: "mgosia" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dostalam do domu oferte z YR. Jest tam sporo promocji, a ponadto z powodu,
ze dostalam ich karte dostalam dwa dodatkowe kupony promocyjne. Szczerze
mowiac, nie bardzo wiem na co moge to wszystko wykrzystac, bo dotad jakos
niewiele rzeczy udalo mi sie sprobowac.Mam zamiar zafundowac sobie krem na
noc Minuit z promocji, ale nie wiem co jeszcze.
Jest tam promocja -30% na zakup kremow z serii Pure Camille. Mam pytanie w
zwiazku z tym. Czy ktoras z Was urzywala lub urzywa tych kremow? Warto
skorzystac z promocji?
Mozecie cos doradzic?

mgosia