3.dawka szczepionki przeciw WZW B

1. Data: 2003-04-01 13:53:05

Temat: 3.dawka szczepionki przeciw WZW B
Od: "Polo" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialem sie zapytac czy ma sens wziecie 3. dawki WZW B, jesli wlasnie mija 9
miesiac od 1. szczepienia, a w schematach poleca sie wziac 3. dawke po 6
miesiacach.
Gdzies slyszalem, ze juz po 2. tygodniach od 2.szczepienia wytwarzane sa
przeciwciala, ale nie wiem jaki okres ochronny to gwarantuje.

Bede wdzieczny za rady, szczegolnie, ze 50zl za 3. dawke, to dla mnie DUZO.
Pozdrawiam!

2. Data: 2003-04-02 05:37:32

Temat: Re: 3.dawka szczepionki przeciw WZW B
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Polo" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdzies slyszalem, ze juz po 2. tygodniach od 2.szczepienia wytwarzane sa
> przeciwciala, ale nie wiem jaki okres ochronny to gwarantuje.

Wczoraj pielegniarka powiedziala mi ze trzecia dawke mozna wziac nawet do
poltora roku...

Pozdr.
Ula
www.ulast.prv.pl

3. Data: 2003-04-02 16:03:28

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mija 9
> miesiac od 1. szczepienia, a w schematach poleca sie wziac 3. dawke po 6

po 6 do 12, to dawka zapewnia dlugotrwala odpornosc
ma sens

4. Data: 2003-04-02 20:14:10

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 kwiecień 2003 (środa).Patrzę,a tu o 18:03 *pestifer* namalował:

> Użytkownik "Polo" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> mija 9

> po 6 do 12, to dawka zapewnia dlugotrwala odpornosc
> ma sens

Ja brałam 2 dawki 3 lata temu.Trzecią mam wziąć w 2005 roku.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

5. Data: 2003-04-04 07:21:19

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> 2 kwiecień 2003 (środa).Patrzę,a tu o 18:03 *pestifer* namalował:

> Ja brałam 2 dawki 3 lata temu.Trzecią mam wziąć w 2005 roku.

a ja mysle, ze cos ci sie pomylilo

6. Data: 2003-04-04 15:14:48

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 kwiecień 2003 (piątek).Patrzę,a tu o 9:21 *pestifer*
<b6jbpj$8rd$1@nemesis.news.tpi.pl> namalował/a:

> Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> 6

> a ja mysle, ze cos ci sie pomylilo

Trochę mi się pomyliło :-(
Wyciągnęłam teraz książeczkę usług medycznych i mam wpisane,że brałam:
I Engerix B 21.IV.99
II """""""" 25.V.99
III """"""" 03.XI.99

Czwartą dawkę mam wziąć w m-ci XI 2004 r.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

Światowy Dzień Tai Chi i Chi Kung