3 perełki :-)

1. Data: 2004-05-17 16:03:42

Temat: 3 perełki :-)
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

http://42.pl/url/4Uh

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.

2. Data: 2004-05-17 19:28:02

Temat: Re: 3 perełki :-)
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIENFFNAA.radzimierski@toya.
net.pl...
> http://42.pl/url/4Uh
>
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
> Bogusław Radzimierski.

Dwie znane,a pierwsza.. jaki to obuwik? No i powiedz mi jeszcze jak długo
mniej więcej kwitną Hylomecon i Glaucidium?

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-05-17 19:38:00

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Dwie znane,a pierwsza.. jaki to obuwik? No i powiedz mi jeszcze jak długo
> mniej więcej kwitną Hylomecon i Glaucidium?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Cypripedium gutatum (Alaska)
Hylomecon kwitnie około tygodnia, zauważalnie z małą ilością kwiatów..
Glaucidium około 3 tygodni, ze względu na cień..
Większości storczyków nie mogę wrzucić na stronę, gdyż moja Toya ostatnio
strasznie niemrawa :-(

Pozdrawiam, Bogusław

4. Data: 2004-05-17 20:07:23

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAENLFNAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Cypripedium gutatum (Alaska)
> Hylomecon kwitnie około tygodnia, zauważalnie z małą ilością kwiatów..

Już nie pożądam wściekle :)

> Glaucidium około 3 tygodni, ze względu na cień..
> Większości storczyków nie mogę wrzucić na stronę, gdyż moja Toya ostatnio
> strasznie niemrawa :-(

Hmmm...moze się zbłaźnię, ale co to jest Toya?

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2004-05-17 20:12:02

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Hmmm...moze się zbłaźnię, ale co to jest Toya?

łódzka TV kablowa i dostawca internetu.

pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2004-05-17 20:15:31

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

(....)
> Hmmm...moze się zbłaźnię, ale co to jest Toya?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Toya.net.pl sieć stałego dostępu w Łodzi, abonament za 24 godz.dostępu na
dobę za okres jednego miesiąca wynosi 100 zł w tym 100Mb do dyspozycji na
stronę i pocztę..
Pozdrawiam, Bogusław

7. Data: 2004-05-17 20:27:13

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOENMFNAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> [...]

> dobę za okres jednego miesiąca wynosi 100 zł w tym 100Mb do dyspozycji na

A mój 24h na dobę, 80 zł miesięcznie w tym na pocztę i stronę mam
nieograniczoną ilość Mb ('w granicach rozsądku' tak jest napisane w
regulaminie). Z tym, że niemożliwe jest żeby Twoja Toya była wolniejsza od
mojego Softela (3kb/s), powieś te stroczyki, wjdź na spacerek jak będzie
szło na serwer i już :)

Pozdrawiam
Kaśka

PS
Dziekuje Panom za wytłumaczenie, w sumie nie zbłaźniłam się za bardzo, skąd
mi wiedziec co w Łodzi mają :)

8. Data: 2004-05-17 20:47:50

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
(...)
> Z tym, że niemożliwe jest żeby Twoja Toya była wolniejsza od
> mojego Softela (3kb/s), powieś te stroczyki, wjdź na spacerek jak będzie
> [...]
U mnie to trochę bardziej skoplikowane, używam programu Nikon FotoShare,
zmniejszam zdjęcia do 40 Kb. nastepnie wysyłam pocztą na mój adres domowy,
skracam adres przez URL, i dopiero wysyłam na grupę.
Zdjęcia z załacznikami idą na mój adres od wczoraj:-(
:-) Bogusław

9. Data: 2004-05-18 06:29:37

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Już nie pożądam wściekle :)

Sie zastanow :-)
W naszym OB kwitl tez kolo tygodnia, ale kazdy ped mial kwiatek i wygladal
naprawde czadowo. Zwlaszcza ze kwiaty sa duze.
Ja pozadam bardzo intensywnie, do tego stopnia, ze codziennie latam
sparwdzic, w jakim stanie sš nasiona :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

10. Data: 2004-05-18 07:15:15

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> [...]

> Ja pozadam bardzo intensywnie, do tego stopnia, ze codziennie latam
> sparwdzic, w jakim stanie są nasiona :-)

Znów zaczęłam pożdądać :((

Pozdrawiam
Kaśka

Formowanie lilakow
tulipanowiec
podkaszarka Bella
co za dziadostwo wyzera wnetrza mlodych pedow moich sosen?
jak zabezpiaczac warzywa(rzodk,ceb,march) przed robalami?