Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

From: a...@p...onet.pl (Agnieszka)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000
Date: 19 Jan 2000 21:40:10 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

> Czyżbym spotkała zwolennika kwadratu sita oraz nieprzeliczalnego
zbioru

Hmm Wyczuwam w tonie głosu małą antagonistkę matematyki i
wszystkiego co
się z ną wiąże. Powiem wam, że sam miałem o niej podobne zadanie
(dokładniej
to utożsamiałem ją z rachunkami) do czasów studiów gdy na pierwszym roku
zaaplikowano mi sześć kursów matematyki wyższej (z sześcioma egzaminami
oczywiście). Po ich zdaniu odkryłem jak wiele harmonii i piękna kryje
matematyka w sobie. I chociaż na obecnym etapie studiów nie mam już z
nią
zbyt wiele styczności to jednak dostrzegam teraz roztropność uczelni
która
przez matematykę nauczyła mnie o wiele szerszego spojrzenia na świat.
Polecam wszystkim wycieczkę na najbliższy uniwesytet i przysłuchanie się
wykładom choćby z logiki - naprawdę warto.

William

Żartujesz ??????
Ktoś kto nie lubi matmy nie porusza takich tematów ??????
A na marginesie to były przykłady z wykładu wstępu do matematyki z I
Wolisz może twierdzenia typu Romanowskiego i Faddiejewa , które także
mam za sobą ????????

Agnieszka

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl