Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

1. Data: 2000-01-03 01:54:21

Temat: Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale za to mamy z niego niezły ubaw, czyż nie? On jest zabawniejszy niż
> Beavis i Butt-head (a wiadomo na czym polega zabawność duetu B&B ;)

I jeszcze ten Andrzej Lawa.
jak juz cos napisze, to sie posikac mozna ze smiechu.

Czekam na jego wypociny z utesknieniem.

1. Data: 2000-01-03 07:33:37

Od: "Tomasz Czapla" <c...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>"Expert", ty nolens volens ciagle pokazujesz, jakim ty jestes durniem...
Rok
>swietlny na lata... Prosze bardzo! Ale ty najpierw przelicz mi kilogramy na
>centymetry a stopnie celsjusza na farady.
>
>[ciach]

>Echh.... Powninienes sobie zmienic ksywke na "beton" - odporny na wiedze i
>trudny do zarabania.

Ja juz nie wierze, ze expert jest taki jaki jest. On juz tylko udaje glupka,
zeby "rozkrecic" dyskusje o byle czym. Expert dawno wie co i jak, a my sie
dajemy mu nabrac i staramy sie mu tlumaczyc wszystko jak "pastuch krowie".
Jak tak dalej pojdzie to bedziemy o tym gadac do konca XX wieku. A jak
papiez pod koniec tego roku bedzie skladal znowu zyczenia na III tysiaclecie
to expert dopiero wtedy straci ostatni glupawy argument.

Charlie

1. Data: 2000-01-03 10:29:17

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak
> papiez pod koniec tego roku bedzie skladal znowu zyczenia na III tysiaclecie
> to expert dopiero wtedy straci ostatni glupawy argument.

Jak na razie to stac was jedynie na obrazanie Papieza.
Zenujacy poziom.

1. Data: 2000-01-03 13:13:11

Od: "Tomasz Czapla" <c...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...
>A jak
>
>Jak na razie to stac was jedynie na obrazanie Papieza.
>Zenujacy poziom.

Wykorzystywanie wypowiedzi papieza do swoich paranoicznych teoryjek jest
rownie obrazliwe dla papieza jak rowniez wzruszajace.

Charlie

1. Data: 2000-01-03 15:25:18

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powolywanie sie na autorytet Papieza w zadnym stopniu nie moze
stanowic podstawy do agresywnych atakow na autora.

Jezeli nalezysz do innego wyznania, wyznajesz inne wartosci to dyskusja
jest bezcelowa.

1. Data: 2000-01-04 08:57:01

Od: "Tomasz Czapla" <c...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>stanowic podstawy do agresywnych atakow na autora.
>
>Jezeli nalezysz do innego wyznania, wyznajesz inne wartosci to dyskusja

Na szczescie matematyka nie podporzadkowuje sie zadnemu wyznaniu jest
bezstronna i ponadczasowa.
Ale juz mniejsza o to. Caly swiat wie o tym, ze zyjemy w XX wieku. Ty masz
inne zdanie wiec sobie mow co chcesz.
"Nie nalezy obawiac sie tych, ktorzy maja inne zdanie, nalezy obawiac sie
tych ktorzy maja inne zdanie, lecz boja sie go wypowiedziec"
(Napoleon Bonaparte)
Ja sie nie chce juz wlaczac w ta bezsensowna dyskusje, ale chcialbym, zebys
pojawil sie na tej Liscie pod koniec tego roku, moze bedziesz wtedy myslal
inaczej.
Expert, to ze mi Ciebie zal wcale nie jest z mojej strony agresywnym
atakiem. Przeciez pisalem jeszcze w tamtym roku, ze moze uda Ci sie wygrac
jakas sprawe, bo nie tylko papiez mowil o nowym tysiacleciu, ale rowniez A.
Michnik w ostatniej Wyborczej w 1999 roku. Przy czym zdaje sobie sprawe z
tego, ze nie korzystasz jedynie z Internetu, tylko rowniez z innych mediow i
juz niejeden raz obilo Ci sie o uszy, dotarlo do Ciebie z gazet jak i
telewizji i wiesz o tym, ze nikt nie powiedzial ze mamy XXI wiek, a wrecz
przeciwnie odliczaja dni do XXI wieku.
I tak jednak jestem juz calkowicie przekonany, ze dawno juz sie
zorientowales w czym rzecz tylko nie potrafisz sie do tego przyznac albo
tylko probujesz sie nabijac jak inni staraja Ci sie pomoc zrozumiec prawde.
"Przyznanie sie do bledu, to jest to samo co stwierdzenie, ze dzis jest sie
madrzejszym niz bylo wczoraj"
(?)

Charlie

1. Data: 2000-01-04 23:04:23

Od: "Andrzej Lawa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Czapla <c...@z...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:lhYb4.9993$N...@n...tpnet.pl...

[ciach]

> Ja juz nie wierze, ze expert jest taki jaki jest. On juz tylko udaje
glupka,
> zeby "rozkrecic" dyskusje o byle czym. Expert dawno wie co i jak, a my sie

Myślisz, że można aż tak dobrze udawać ostatniego kretyna? Przez tyle czasu
i w tylu miejscach?

Hmmm... Prawdopodobieństwo jest IMHO nikłe, ale...

> dajemy mu nabrac i staramy sie mu tlumaczyc wszystko jak "pastuch krowie".

[ciach]

A, nie ważne, czy tylko udaje debila, czy debilem jest. Grunt że jest z
niego niezły ubaw, czyż nie? Myślisz, że bym tak uparcie ciągnął ten wątek,
gdybym nie czerpał z tego perwersyjnej przyjemności? ;>

1. Data: 2000-01-04 23:06:49

Od: "Andrzej Lawa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...

> I jeszcze ten Andrzej Lawa.
> jak juz cos napisze, to sie posikac mozna ze smiechu.

Maly ekspercik siusia w spodnie? Moze papersika ci kupic?

1. Data: 2000-01-05 13:35:33

Od: Anna Pazura <b...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak na razie to stac was jedynie na obrazanie Papieza.

A gdzie ty tu widziales obrazanie papieza???
--
pozdrawiam,
Ania

Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000