Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002

1. Data: 2000-01-04 09:04:54

Temat: Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002
Od: Tomasz Stafiński <j...@m...org.uk> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.comp.pecet expert <e...@f...onet.pl> napisał:

[...]
> Ja wszystkich was pszemoli pozdrawiam ;-)

Dalsza dyskusja jest bez sensu....
Masz u mnie (podobnie jak i Pszemol) honorowego, bezterminowego
*PLONKA*

--
Tomasz Stafiński j...@m...org.uk
UIN: 48671031

1. Data: 2000-01-04 23:12:13

Od: "Andrzej Lawa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Stafiński <j...@m...org.uk> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:WIic4.14771$N...@n...tpnet.pl...
> [...]
>
> [...]
>
> Dalsza dyskusja jest bez sensu....
> Masz u mnie (podobnie jak i Pszemol) honorowego, bezterminowego

Oj, dużo stracisz - expercik jest przecież taki kochany i śliczny i tyle
radości może dostarczyć czytanie jest leworucyjnych [do korekty - pisownia
zamierzona] teorii ;>

Ale ciiicho! Bo jeszcze naśle na mnie kancelarię adwokacką, którą mu tatuś
kupił ;-P

Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000
Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000