Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

1. Data: 2000-01-02 00:18:01

Temat: Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000
Od: "Andrzej Lawa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...
> A może tobie się wydaje, "expert", że klasyczne,
> Klasyczne mleko nie jest pijane, jeno pite.

Oj, "expert"... I z matematyki i z polskiego jestes ostatnia dupa...

> A pierwszy centymetr metra to jest wlasnie od 0 do 10 mm.
> I analogicznie lata, godziny, minuty.

Godziy - owszem. Minuty - tez. Ale nie lata! Nie bylo czegos takiego, jak
rok 0! O to wlasnie, tepoto jedna, chodzi, ze nie bylo czegos takiego, jak
rok zerowy!

> I dlatego wlasnie swietujemy poczatek III tysiaclenia, 21 wieku
> a wraz z nami 3-4 miliardy ludzi na swiecie.

"Jedz gówno - miliard much nie moze sie mylic".

1. Data: 2000-01-02 01:34:02

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa wrote:

> [...]
>
> Oj, "expert"... I z matematyki i z polskiego jestes ostatnia dupa...

> Godziy - owszem. Minuty - tez. Ale nie lata!
Lata lata tez.
Bo rok to nic innego jak liczba godzin, minut, sekund.
A lata swietlne to tez od 1 zaczynasz liczyc ?

Nie bylo czegos takiego, jak
> rok 0! O to wlasnie, tepoto jedna, chodzi, ze nie bylo czegos takiego, jak
> rok zerowy!
Sluchaj dupku.
Przelicz rok swietlny na lata, potem na miesiace, tygodnie, dni, godziny
, minuty i sekundy
i wreszcie zrozumiesz zes duren.

> "Jedz gówno - miliard much nie moze sie mylic".
No to jedz wlasnie to gowno z tym miliardem co sie myli.
Jakkolwiek ze slow papieza, telewizji, wszystkich firm, wynika
ze nie jest was much miliard, jeno tyle co diablow na glowce od szpilki.

1. Data: 2000-01-02 01:48:41

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

expert wrote:
[..]
> A lata swietlne to tez od 1 zaczynasz liczyc ?
[..]
> i wreszcie zrozumiesz zes duren.

Bucha cha cha cha !!!!!!!

Expert - lata świetlne są miarą ODLEGŁOŚCI.
Oj ... :)

Zdrówka
Arek

1. Data: 2000-01-02 04:38:08

Od: q...@k...org.pl (Marcin 'Qrczak' Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

Sun, 02 Jan 2000 01:34:02 GMT, expert <e...@f...onet.pl> pisze:

> Lata lata tez.

A dni miesiąca i miesiące?

Skoro dni miesiąca i miesiące mogą być od 1, to lata też.

--
# __("< Marcin | q...@k...org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
#o# \__/ Kowalczyk | GCS/M d- s+:-- a22 C+++$ UL++>++++$ P+++

1. Data: 2000-01-02 14:38:56

Od: "Andrzej Lawa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...

> Lata lata tez.
> Bo rok to nic innego jak liczba godzin, minut, sekund.

Owszem. Ale lata liczy sie od roku numer 1 naszej ery.

ATSD to pewnie tez ci sie wydaje, ze w kazdym miesiacu mamy dzien numer 0, a
w kazdym roku - miesiac numer zero, co?

> A lata swietlne to tez od 1 zaczynasz liczyc ?

Hmmm.... Moze to dla ciebie bedzie szokiem, ale lata swietlne to miara
odleglosci a nie czasu.

> Nie bylo czegos takiego, jak
> Sluchaj dupku.
> Przelicz rok swietlny na lata, potem na miesiace, tygodnie, dni, godziny
> , minuty i sekundy
> i wreszcie zrozumiesz zes duren.

"Expert", ty nolens volens ciagle pokazujesz, jakim ty jestes durniem... Rok
swietlny na lata... Prosze bardzo! Ale ty najpierw przelicz mi kilogramy na
centymetry a stopnie celsjusza na farady.

[ciach]

> Jakkolwiek ze slow papieza, telewizji, wszystkich firm, wynika
> ze nie jest was much miliard, jeno tyle co diablow na glowce od szpilki.

Echh.... Powninienes sobie zmienic ksywke na "beton" - odporny na wiedze i
trudny do zarabania.

1. Data: 2000-01-02 15:15:32

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec S.A. wrote:

> expert wrote:
> [..]
> [..]
>
> Bucha cha cha cha !!!!!!!
>
> Expert - lata świetlne są miarą ODLEGŁOŚCI.
I o to chodzi.
Odleglosc jaka swiatlo przebiegnie w ciagu jednego roku.
Czy jest 1/2 roku swietlnego ?
Czy jest zerowy rok swietlny ?

Oczywiscie ze jest.

1. Data: 2000-01-02 15:51:53

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

expert wrote:
> I o to chodzi.
> Odleglosc jaka swiatlo przebiegnie w ciagu jednego roku.
> Czy jest 1/2 roku swietlnego ?
> Czy jest zerowy rok swietlny ?
> Oczywiscie ze jest.

Zaczynam o podejrzewać, że chodzi o to iż O [zero] to permanentny
stan Twojego umysłu. ;((

zdrówka
Arek

1. Data: 2000-01-02 17:17:32

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaczynam o podejrzewać, że chodzi o to iż O [zero] to permanentny
> stan Twojego umysłu. ;((
Taka diagnoza, jaki cyrulik.

Podobno pluskwy milenijne obrodzily.
Wez DDT i bierz sie do roboty.

Ze swoja inteligencja i gleboka wiedza zlapiesz kazda.

1. Data: 2000-01-02 22:00:03

Od: "Andrzej Lawa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:3...@f...onet.pl...

> I o to chodzi.
> Odleglosc jaka swiatlo przebiegnie w ciagu jednego roku.

Oczywiscie, ze nie ma. Moze byc zero lat swietlnych. No, chyba ze dla ciebie
obiekt o dlugosci jednego metra ma w sobie juz dwa metry (pierwszy i ten
zerowy).

1. Data: 2000-01-02 22:01:21

Od: "Andrzej Lawa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec S.A. <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...

> Zaczynam o podejrzewać, że chodzi o to iż O [zero] to permanentny
> stan Twojego umysłu.

Ale za to mamy z niego niezły ubaw, czyż nie? On jest zabawniejszy niż
Beavis i Butt-head (a wiadomo na czym polega zabawność duetu B&B ;)

Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000