Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002

1. Data: 1999-12-29 07:15:14

Temat: Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002
Od: Tomasz Stafiński <j...@m...org.uk> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.comp.pecet expert <e...@f...onet.pl> napisał:

[...]
> A Radosnych Swiat, Szczesliwego Nowego Roku i Nowego Tysiaclecia zyczyl
> Jan Pawel II Polakom w sobote.

1. Gdzie tu jest napisane, że to tysiąclecie zaczyna się w 2000r???
2. Czy gdyby Papież ogosił, że tysiąclecie kończy się w 2005 roku, to
też uwierzyłbyś?
3. Tonący brzytwy się chwyta?

Tomasz Stafiński j...@m...org.uk
UIN: 48671031

1. Data: 1999-12-29 09:53:14

Od: "Tomasz Czapla" <c...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A Radosnych Swiat, Szczesliwego Nowego Roku i Nowego Tysiaclecia zyczyl
>Jan Pawel II Polakom w sobote.

Dla experta mam dwie nowiny zla i dobra.

Najpierw ta zla:
Papiez rzeczywiscie oglosil rok 2000 jako rok jubileuszowy. Chodzi tutaj
oczywiscie o ostatni rok 2 tysiaclecia, ktory jest bardzo wazny dla
chrzescijanstwa. Caly rok Watykan bedzie swietowal rok 2000 i oczekiwal III
Tysiaclecia.

A teraz ta dobra. Expert chyba rzeczywiscie nalezy do ludzi tragicznie
pokrzywdzonych przez "oszukancze" media. Mysle, ze te jego wypowiedzi z
listy moga byc w przyszlosci dowodem na to, ze dal sie on nabrac glupawym
reklamom. Masz szanse expert dochodzic w sadzie o odszkodowanie z powodu
"nabrania" sie na rok 2000. Nie bedziesz ty jeden, ale bedziesz musial sie
niezle jeszcze napracowac, zeby udowodnic, ze rzeczywiscie wierzysz w takie
bzdury.

Charlie

1. Data: 1999-12-29 12:05:29

Od: l...@p...onet.pl (Leszek) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Dec 1999 17:21:41 GMT, expert <e...@f...onet.pl> wrote:

>A Radosnych Swiat, Szczesliwego Nowego Roku i Nowego Tysiaclecia zyczyl
>Jan Pawel II Polakom w sobote.

Szkoda, ze nie sluchales go w piatek. Zgromadzonym na placu tlumom
powiedzial:
W tym nowym tysiacleciu zycze wam jak najmniej jalowych dyskusji na
newsach, bezsensownych crosspostow pojawiajacych sie na grupach nie
powiazanych tematycznie z dyskusja. Miejcie oczy szeroko otwarte, gdyz
popierajac bezmozgowcow mozecie dozyc chwili, ze kupujac sledzie w
puszce w srodku znajdziecie podrzucona koperte z zapytaniem:
"Moze to was nie interesuje, i moze nie po to tu zagladaliscie, zeby
to czytac, ale intryguje mnie to tak mocno, ze nie moglem sie
powstrzymac i podrzucilem ta wiadomosc tutaj, wiec powiedzcie mi co
bylo pierwsze jajko czy kura?
P.S. Musialem do Ciebie dotrzec w ten sposob, gdyz nie masz komputera,
nie ogladasz telewizji, nie sluchasz radia, a o mnie przeciez kazdy
powinien wiedziec, czuje sie taki samotny i niedoceniony, ktos musi
uznac moj geniusz. MOZE TO BEDZIESZ TY. PLEASE!!!!
Ex Pert"
----------
pozdroofka
Leszek

1. Data: 1999-12-29 12:41:52

Od: Wojciech Giersz <c...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Radosnych Swiat, Szczesliwego Nowego Roku i Nowego Tysiaclecia zyczyl
> Jan Pawel II Polakom w sobote.

Wez pod uwage, ze papiez jest juz stary i w tym wieku problemy z pamiecia
nie powinny nikogo dziwic :>

Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Ready).......................Voice.+48-(0)32-2312060
..
....@z...polsl.gliwice.pl....chektor@malenst
wo.iinf.polsl.gliwice.pl.
............." Wyjdz z domu. Idz na balkon "..( (c) Garfield )..............

1. Data: 1999-12-29 13:42:03

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Stafiński wrote:

> Na pl.comp.pecet expert <e...@f...onet.pl> napisał:
>
> [...]
>
> 1. Gdzie tu jest napisane, że to tysiąclecie zaczyna się w 2000r???

Juz rozumiem,
gdy skladam zyczenia Wesolych Swiat, to moze byc tych Swiat za 3 lata,
ok >?

> 2. Czy gdyby Papież ogosił, że tysiąclecie kończy się w 2005 roku, to
> też uwierzyłbyś?
> 3. Tonący brzytwy się chwyta?

Jak dla ciebie slowa Papieza to brzytwa to bye bye Anglio.

1. Data: 1999-12-29 14:12:44

Od: Kaizen <"nospam,kaizen"@promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert wrote:

[...]
> Jak dla ciebie slowa Papieza to brzytwa to bye bye Anglio.

Przecież wszyscy wiedzą że Papież jest nieomylny, Galileusz był
heretykiem i gadał bzdury, setny centymetr to już początek drugiego
metra, expert jest ekspertem a Ziemia jest płaska. ;))

BTW Czy na drugie nie masz Pszemol?
Jeżeli chodzi o mnie, to EOT

Kaizen
k...@p...pl

1. Data: 1999-12-29 16:43:41

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Giersz wrote:

> Wez pod uwage, ze papiez jest juz stary i w tym wieku problemy z pamiecia
> nie powinny nikogo dziwic :>

Oj Wojtku Wojtku, toz to juz jest zwykle chamstwo.

1. Data: 1999-12-29 22:21:15

Od: Krzysztof J. Trybowski <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Dec 1999 17:21:41 GMT expert wrote:

>A Radosnych Swiat, Szczesliwego Nowego Roku i Nowego Tysiaclecia zyczyl
>Jan Pawel II Polakom w sobote.

A weź ty się od papieża... wiesz co. Co go tak "eksploatujesz", nie masz
innych argumentów? Racja -- nie masz, bo mieć nie możesz (tak jak nie
masz racji) :-). Papież powiedział co powiedział, jeśli miał na myśli, że
XXI wiek zaczyna się za kilka dni, to się myli tyle.

A tak na prawdę III tysiąclecie to już jest od kilku lat, bo Chrystus
urodził się kilka lat przed Chrystusem :-). Kropka.

Szczęśliwego nowego roku 2000.

--
Krzysztof J. Trybowski
--- t...@k...jest.spoko.pl --- t...@p...onet.pl --- uin:4350719 ---

1. Data: 1999-12-29 22:21:22

Od: Krzysztof J. Trybowski <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Dec 1999 21:25:56 GMT J.F. wrote:
>Alez skad - wystarczy tylko oglosic ze w/g najnowszyszych badan
>historycznych brata dr Mateusza Chrystus urodzil sie w roku 1 p.n.e,
>i tysiaclecia oraz stulecia nalezy liczyc od tego momentu :-)

Ale badania pokazują, że urodził się około 7-4 r. p.n.e...

1. Data: 1999-12-30 00:20:14

Temat: Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002
Od: "Birdy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczesliwiego nowego roku zyczy wszystkim
>
> Boguslaw
>
> Szczesliwego nowego XX wieku
> zyczy Expertowi
>
> Boguslaw

ROTFL !!!
To bylo dobre :)))

Birdy
e-mail: b...@k...net.pl
e-mail: b...@p...onet.pl
e-mail: b...@q...org.pl - chwilowo nie dziala
ICQ: 2524984

Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002
Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000