Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002

1. Data: 1999-12-30 06:39:31

Temat: Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW Czy na drugie nie masz Pszemol?
A czemu kazdy ma sie nazywac jak ty ?

1. Data: 1999-12-30 08:14:06

Od: Tomasz Stafiński <j...@m...org.uk> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.comp.pecet expert <e...@f...onet.pl> napisał:
>> BTW Czy na drugie nie masz Pszemol?
> A czemu kazdy ma sie nazywac jak ty ?

A dlaczego nie odpowiadasz na pytania *merytoryczne* ?

Tomasz Stafiński j...@m...org.uk
UIN: 48671031

1. Data: 1999-12-30 08:22:35

Od: Tomasz Stafiński <j...@m...org.uk> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.comp.pecet expert <e...@f...onet.pl> napisał:
> Juz rozumiem,
> gdy skladam zyczenia Wesolych Swiat, to moze byc tych Swiat za 3 lata,
> ok >?

A niby *dlaczego nie?*

Dlaczego nie napisałeś nic tutaj???

> Jak dla ciebie slowa Papieza to brzytwa to bye bye Anglio.

Myślałem o Tobie, przepraszam za brak "łopatologicznego" wyjaśnienia.

PS. Pamiętaj o tym, że Papież nie jest Bogiem, a człowiekiem i jako
taki nie jest nieomylny...

PS2. Widzę, że odpowiadasz tylko na posty, na które jest Ci wygodnie
odpowiadać, a te, które wyraźnie obnażają Twoją niewiedzę,
omijasz szerokim łukiem.

PS3. W związku z PS2 *p* *l* *o* *n* *k* warning.

Tomasz Stafiński j...@m...org.uk
UIN: 48671031

1. Data: 1999-12-30 10:47:59

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Stafiński wrote:

> A dlaczego nie odpowiadasz na pytania *merytoryczne* ?
Jezeli szukasz imiennikow to jest lista geanologia.

1. Data: 1999-12-30 11:51:39

Od: Tomasz Stafiński <j...@m...org.uk> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.comp.pecet expert <e...@f...onet.pl> napisał:
> Jezeli szukasz imiennikow to jest lista geanologia.

A co ma Twoja odpowiedź wspólnego z moim pytaniem?

Tomasz Stafiński j...@m...org.uk
UIN: 48671031

1. Data: 1999-12-30 12:30:53

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Stafiński wrote:

> A co ma Twoja odpowiedź wspólnego z moim pytaniem?

Czy naprawde w uk panuje taki niski zimowy iq ?

Jezeli szukasz swoich imiennikow pszemoli to sio na geanologie.
KPW ?

1. Data: 1999-12-30 13:25:19

Od: Wojciech Giersz <c...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj Wojtku Wojtku, toz to juz jest zwykle chamstwo.

Wiem. Ale co innego mozna powiedziec w takiej sytuacji?

Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Ready).......................Voice.+48-(0)32-2312060
..
....@z...polsl.gliwice.pl....chektor@malenst
wo.iinf.polsl.gliwice.pl.
............." Wyjdz z domu. Idz na balkon "..( (c) Garfield )..............

1. Data: 1999-12-31 09:47:33

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Stafiński wrote:

> To Ty nie KPW... O Pszemolu to akurat *nie ja* napisałem...
> Patrz komu odpowiadasz....

Ja wszystkich was pszemoli pozdrawiam ;-)

1. Data: 1999-12-31 13:09:40

Od: marcin trzaska <c...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

28. gru 1999 r. /wto/, 18:21 CET. expert zaczyna pisać...

e> A Radosnych Swiat, Szczesliwego Nowego Roku i Nowego Tysiaclecia zyczyl
e> Jan Pawel II Polakom w sobote.
A ja, dziś, w piątek, życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku i Nowego
(Czwartego) Tysiąclecia (o ile dożyjesz). Ja mogę nie dożyć, więc składam
już teraz.

--
- czach/x -
"Chciałbym zagrać kobiecą lesbijkę"

Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002
Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000