33 posty o mnie i do mnie :-DDD

11. Data: 2009-02-02 19:24:51

Temat: Re: 33 posty o mnie i do mnie :-DDD
Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tak: obserwuję moje psy. Jeden bez drugiego nigdzie się nie ruszy. Wspólnie
> tez atakują...

A Ty pewnie z nimi..

12. Data: 2009-02-02 19:57:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2009 20:24:51 +0100, jadrys napisał(a):

> A Ty pewnie z nimi..

Prymitywie, skończ już te swoje popisy pod moim płotem.
KF.

13. Data: 2009-02-02 20:13:49

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Prymitywie, skończ już te swoje popisy pod moim płotem.
> KF.

mimo wszystko, było miło..

14. Data: 2009-02-03 19:00:47

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Bluzga wypuścili na chwilę z zakładu i wnet go tu pierun szczelił w jednej
> godzinie :-DDDDDDDDDDDDDDDDD

Oczywiscie musza byc emoty.
Jak zwykle robisz dobra mine do zlej gry.
Jak cie chuj strzela albo nie masz nic do powiedzenia, to walisz emotikony na
potege.
Przeciez to widac dzieciaku, naprawde nikt nie jest tak naiwny (poza medea),
aby sie nie moc poznac na twoim podlym i zaklamanym charakterze.
Walnij emoty jak jebany bachor, ktorym caly czas jestes, moze sobie ulzysz i
troche kwasu upuscisz.

Bluzgacz

15. Data: 2009-02-03 19:01:49

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> O to poproś bluzgacza. I od... się ode mnie. Chyba czekasz na jakiś smród,
> a on ci to zapewni - to twoja i jego ulubiona atmosferka. Spiknij się z
> nim, wespół w zespół pieskom raźniej :-).

Z pewnoscia o tym dobrze wiesz, suko.
A teraz szczekaj, daj glos kundlu.
Tylko nie wychodz poza obejscie, bo znowu bedziesz masowo kryta przez cala
okolice... W koncu jestes latwa.

Bluzgacz

16. Data: 2009-02-03 19:02:46

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Prymitywie, skończ już te swoje popisy pod moim płotem.
> KF.

Czym ten plot podpierasz suko?
Zelastwem, ktore twoj stary kradnie na kolei.
Szczekaj!

Bluzgacz

17. Data: 2009-02-03 19:21:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2009 19:02:46 +0000 (UTC), Bluzgacz napisał(a):

> Czym ten plot podpierasz suko?
> Zelastwem, ktore twoj stary kradnie na kolei.
> Szczekaj!
>

> Bluzgacz

Sam go podpierasz - tyle przy nim wystajesz, że już wrosłeś. Niedługo
puścisz pączki. Uszami.

18. Data: 2009-02-03 19:48:11

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Czym ten plot podpierasz suko?
> Zelastwem, ktore twoj stary kradnie na kolei.
> Szczekaj!
>

> Bluzgacz

Bravo, proszę o bis..

OBIADOKOLACJA
Panslavista...
Jak sie obraca omlet?
Degustacja
Jak pomysle o kanapkach z serem/szynka to mam odruch wymitony