[3M] Woda z kranu

1. Data: 2005-04-13 19:00:31

Temat: [3M] Woda z kranu
Od: "Unknown" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy woda z kranu taka jaka jest w Trójmieście, a dokładniej w Gdańsku nadaje
się do celów spożywczych po przegotowaniu? Z tego co wiem mamy tutaj wodę
twardą, nawet bardzo. Moim skromnym zdaniem nawet do mycia się nie nadaje,
strasznie wysusza skórę. Nawet w Bukareszcie ja i moje rodzeństwo zgodnie
stwierdziliśmy, że woda tam jest znacznie lepsza.
Ale wracając do pytania to czy od biedy można taką wodę używać do celów
spożywczych czy zdecydowanie lepiej kupować w takich baniakach 5 litrowych?

2. Data: 2005-04-13 19:15:53

Temat: Re: [3M] Woda z kranu
Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Unknown" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

czy zdecydowanie lepiej kupować w takich baniakach 5 litrowych?

Heh.....tyle, ze ta woda w baniakach niejednokrotnie niczym sie nie rozni od
naszych kranowek.....

olka

3. Data: 2005-04-13 21:31:38

Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik olka napisał:

> [...]
>
> czy zdecydowanie lepiej kupować w takich baniakach 5 litrowych?
>
> Heh.....tyle, ze ta woda w baniakach niejednokrotnie niczym sie nie rozni od

na jakiej podstawie tak twierdzisz ?

Więc zbadaj skład chemiczny wody kranowej i wody z baniaków.
Pozatym porównaj smak...

4. Data: 2005-04-13 21:45:28

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zawada" <zawada@[SPAM].os.pl> napisał w wiadomości

> Więc zbadaj skład chemiczny wody kranowej i wody z baniaków.
> Pozatym porównaj smak...

A tak sie sklada, ze czytalam ostatnio artykul na temat wod mineralnych
sprzedawanych w sklepach. Tam wlasnie spotkalam sie z takim stwierdzeniem.
A co do smaku.... hmm na polkach jest tyle odmian/marek wod mineralnych, w
tak roznych cenach (i o tak roznej jakosci), ze nie jedna gorzej smakuje niz
ta w kranie ( a przynajmniej niewiele sie rozni). Oczywiscie nie wiem jaka
woda leci w Twoim kranie.......bo u mnie calkiem znosna..

5. Data: 2005-04-14 04:34:21

Od: "R." <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olka" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A tak sie sklada, ze czytalam ostatnio artykul na temat wod mineralnych
> sprzedawanych w sklepach. Tam wlasnie spotkalam sie z takim

Mylisz wodę źródlaną z wodą mineralną.
Zwróć uwagę na etykietki.

R.

--
Chcesz odpisać:
z...@b...cy

6. Data: 2005-04-14 10:50:52

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Woda z kranu nie jest trująca. Nie jest nawet szkodliwa. Już o to dbają
odpowiednie służby. Może być co najwyżej niesmaczna.
Pozdrawiam - Agnieszka

7. Data: 2005-04-14 12:52:33

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <_cg7e.2908$0z2.2866@news.chello.at> zawada napisał(a):

> na jakiej podstawie tak twierdzisz ?
>
> Więc zbadaj skład chemiczny wody kranowej i wody z baniaków.

Zbadano, porównano
http://polityka.onet.pl/162,1215883,1,0,2491-2005-07
,artykul.html

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

8. Data: 2005-04-14 19:38:26

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ale wracając do pytania to czy od biedy można taką wodę używać do celów
> spożywczych czy zdecydowanie lepiej kupować w takich baniakach 5

Bez histerii. Skoro ją masz w kranie to znaczy, ze pare osob za to
odpowiedzialnych stwierdzilo, ze nie umrzesz po jej wypiciu. Natomiast jesli
Cię stać na fanaberie to sobie kupuj baniaczki. Ja kupuje Staropolanke w 20
litrowych baniakach - dowóz do domu. Robie na niej zupki, herbate, kawe i
piję "surową" ale w moim kranie woda czasami ma zabarwienie lekko żóltawe i
po prostu nie wygląda najbardziej apetycznie

HaNkA

9. Data: 2005-04-15 17:51:24

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w wiadomości
..

> http://polityka.onet.pl/162,1215883,1,0,2491-2005-07
,artykul.html

Dziekuje. To akrtykul o ktorym pisalam.

10. Data: 2005-04-15 20:07:55

Od: "Unknown" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Woda z kranu nie jest trująca. Nie jest nawet szkodliwa. Już o to dbają
> odpowiednie służby. Może być co najwyżej niesmaczna.

Heh, przypomniało mi się jak kiedyś w Polsacie w jakimś programie, za czasów
jak mówiło się dużo o wągliku po 11 września, dziennikarze sprawdzili czy
byłby jakiś problem żeby zatruć wodę wąglikiem właśnie. Wodę, którą czerpało
całe wielkie miasto. W roli wąglika wystąpiła zwykła mąka ;)
Jak się okazało dotarcie do włazu głównego "źródła" nie stanowiło żadnego
problemu. Ochroniarze chyba nawet uwagi na nich nie zwrócili. A nawet jeśli
to wystarczyło wcisnąć im jakiś kit, który pozwolił przejść im dalej. Właz
otworzyli i wsypali "wąglika". I w ten sposób mogliby zatruć całe miasto
gdyby nie fakt, że była to zwykła mąka :)

bardzo proszę o pomoc
soczewki kontaktowe ACUVUE ADVANCE for ASTIGMATISM
kołatanie serca
Łacina sinuitis czy sinusitis ??
Jak slepemu psu...czyli ostrzezenie