[3m] Ulubine sklepy kosmetyczne i dorgerie

1. Data: 2003-09-29 05:24:49

Temat: [3m] Ulubine sklepy kosmetyczne i dorgerie
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są Wasze ulubione sklepy kosmetyczne i drogerie w Trójmieście?
Czasami jest tak, że są jakieś fajne sklepiki, zupełnie na uboczu,
niezauważane, ale warte tej uwagi jak najbardziej z różnych względów.
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-09-29 11:46:04

Temat: Re: [3m] Ulubine sklepy kosmetyczne i dorgerie
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> napisał/a:
> Jakie są Wasze ulubione sklepy kosmetyczne i drogerie w Trójmieście?

Sephora w Auchan :)
Nie pamiętam numeru, ale sklepik w starym Centrum Handlowym (pierwsze
wejście, po lewej stronie, tak gdzieś w samym środku alejki)
Sklep kosmetyczny na Długiej
Sklep fryzjerski na Grabary
Sklep zielarsko - kosmetyczny na Bulońskiej na Morenie
Apteka Oceanica w Sopocie

--
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-09-29 11:53:01

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <k...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Nie pamiętam numeru, ale sklepik w starym Centrum Handlowym (pierwsze
> wejście, po lewej stronie, tak gdzieś w samym środku alejki)

Czy to ten sklepik prowadzony przez dwie panie?

1. Data: 2003-09-29 13:00:56

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> napisał/a:
> Blancanieves <k...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Czy to ten sklepik prowadzony przez dwie panie?

Tam czasami sprzedaje pan, czasami pani. Mają przed wejściem ustawioną
witrynkę z kosmetykami.

1. Data: 2003-09-29 13:09:06

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> (pierwsze
> Tam czasami sprzedaje pan, czasami pani. Mają przed wejściem ustawioną
> witrynkę z kosmetykami.

Ale to jest w CH (Centrum Handlowe), a nie w CH Bis? W CH są dwie alejki
rozpoczynające się od wejść. Chodzi Ci o tę lewą, tak?

1. Data: 2003-09-29 13:32:19

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <k...@p...onet.pl> wrote:

> Sephora w Auchan :)

A czym Ci sie zasluzyla? Bo ja tej w Geancie w Osowej jakos nie lubie...

> Nie pamiętam numeru, ale sklepik w starym Centrum Handlowym (pierwsze
> wejście, po lewej stronie, tak gdzieś w samym środku alejki)
> Sklep kosmetyczny na Długiej

Taki na poczatku Dlugiej, od strony Zlotej Bramy po prawej?

> Sklep fryzjerski na Grabary

Jesli chodzi o przedluzenie Tkackiej, to chyba Garbary ;)

> Sklep zielarsko - kosmetyczny na Bulońskiej na Morenie
> Apteka Oceanica w Sopocie

Ciekawe czy dostalabym tam probki Matisa i Gelenica... Czaje sie na kremy, ale
wolalabym najpierw wyprobowac, bo jednak troche kosztuja...

Ja jakos nie mam swoich ulubionych sklepow kosmetycznych/drogerii... No moze oprocz
takiego kameralnego sklepiku u mnie na osiedlu i kilku aptek :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-09-29 13:45:56

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> napisał/a:
> Ale to jest w CH (Centrum Handlowe), a nie w CH Bis? W CH są dwie
alejki
> rozpoczynające się od wejść. Chodzi Ci o tę lewą, tak?

Yes, Sir Chodzi mi o stare Centrum Handlowe, nie o Bis. Lewa alejka,
po lewej stronie :)

1. Data: 2003-09-30 09:47:15

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik <e...@g...pl> napisał/a:

> A czym Ci sie zasluzyla? Bo ja tej w Geancie w Osowej jakos nie
lubie...

Panie są sympatyczne, nie narzucają się i ochroniarz nie jest taki
cerberowaty :)

> Taki na poczatku Dlugiej, od strony Zlotej Bramy po prawej?

Tak. Na samym prawie początku Długiej

> Jesli chodzi o przedluzenie Tkackiej, to chyba Garbary ;)

Tak, sorki. Literówka :)

> Ciekawe czy dostalabym tam probki Matisa i Gelenica... Czaje sie na
kremy,
> ale wolalabym najpierw wyprobowac, bo jednak troche kosztuja...

Ja dostałam jak robiłam tam zakupy próbki Matisa i wcale o nie nie
prosiłam. Jeżeli bardzo Ci zależy, to poproś ich o próbki. Nie powinni
robić większego problemu.

--

Fryzjer z Lublina
dobra kosmetyczka w Trojmiescie