Avon - odzywka do paznokci

1. Data: 2003-07-05 11:06:09

Temat: Avon - odzywka do paznokci
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Wlasnie ogladam katalog Avonu kamp. 16/17 i jest zestaw wakacyjny do
paznokci. W nim jest odzywka do paznokci Strong Results i jest napisane, ze
stosowaac 1-2 razy dziennie. I moje pytanie dotyczy tego czy trzeba ja
zmywac zmywaczem czy jest to taka, ktora sie wchlania w paznokcie? Czy jest
skuteczna?

Pozdrawiam i dziekuje

Tysia

1. Data: 2003-07-05 11:34:04

Temat: Re: Avon - odzywka do paznokci
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam i dziekuje
>
> Tysia
>
> Jeśli to ta odżywka o której myślę, to nie należy jej zmywać, sama się
wchłania. Ale w czasie kuracji nie można malować paznokci lakierem. Co do
skuteczności, no cóż, moim paznokciom odrobinę pomogła. To tyle co mogę Ci
powiedzieć.
pozdr. E.

1. Data: 2003-07-05 17:31:31

Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wchłania. Ale w czasie kuracji nie można malować paznokci lakierem. Co do
> skuteczności, no cóż, moim paznokciom odrobinę pomogła. To tyle co mogę Ci
> powiedzieć.

A mi rzeczywiscie pomogla ! Strasznie rozdwajala mi sie plytka paznokci, nie
moglam im w ogole pozwolic rosnac, bo zaraz cos sie podlamalo itp.
A odzywka ta doprowadzila je w koncu do normalnego stanu.
Jestem z niej bardzo zadowolona.

V.

1. Data: 2003-07-07 23:23:24

Od: "helen" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Jestem stylistką paznokci i z takimi problemami mam doczynienia na codzień.
Jeśli mieszkasz w Warszawie lub pobliżu to mogę Ci zaproponować w pełni
profesjonalną odżywkę, extrakt z mirry odbudowującą paznokcie przenikająca do
macierzy paznokcia, nie równa się z kosmetykami dostępnych w drogeriach.
Sprawdzona przez moje klientki. Koszt odżywki to 20 zł do odebrania w salonie
w Centrum Warszawy.
Jeśli będziesz zainteresowana kupnem lub będziesz chciała więcej szczegółów
napisz na maila.

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-07-08 13:10:09

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "helen" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
salonie
> w Centrum Warszawy.
> Jeśli będziesz zainteresowana kupnem lub będziesz chciała więcej

Witam!

Przykro mi ale mieszkam w Bydgoszczy:(((( A moglabys napisac cos wiecej
na temat tej odzywki na priva? Jak sie nazywa, itp.

Pozdrawiam serdecznie

Tysia

1. Data: 2003-07-08 20:31:20

Temat: Re[2]: Avon - odzywka do paznokci
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Tysia,

Tuesday, July 8, 2003, 3:10:09 PM, you wrote:

T> Przykro mi ale mieszkam w Bydgoszczy:(((( A moglabys napisac cos wiecej
T> na temat tej odzywki na priva? Jak sie nazywa, itp.

Buuu, dlaczego na priv, sądzę, że wiele osób mogłoby być nią
zainteresowanych, sporo dziewczyn narzekało na stan swoich paznokci :]

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-08 21:02:02

Temat: Re: Re[2]: Avon - odzywka do paznokci
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości
> Buuu, dlaczego na priv, sądzę, że wiele osób mogłoby być nią
> zainteresowanych, sporo dziewczyn narzekało na stan swoich paznokci :]
> [...]

Witam!!!

Wiesz czemu na priva? bo sie boje, ze zarzucicie mi zasmiecenie grupy
albo, ze temat byl tyle razy poruszany, ze szkoda czasu na walkowanie go,
itp. Jesli helen wyrazi zgode to moge wyslas na grupe co do mnie napisala.

Pozdrawiam serdecznie

Tysia

1. Data: 2003-07-08 21:18:29

Temat: Re[4]: Avon - odzywka do paznokci
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Tysia,

Tuesday, July 8, 2003, 11:02:02 PM, you wrote:

T> Wiesz czemu na priva? bo sie boje, ze zarzucicie mi zasmiecenie grupy
T> albo, ze temat byl tyle razy poruszany, ze szkoda czasu na walkowanie go,
T> itp. Jesli helen wyrazi zgode to moge wyslas na grupe co do mnie napisala.

Nie takie śmieci tu sie pojawiają :) A o tej odżywce nie było ani
słowa wcześniej, mimo, że temat odżywek do rzęs był poruszany,
oczywiście. Właściwie... Wszystko juz było ;) Jednak dochodzą nowe
osoby, nowe kosmetyki, nowe doświadczenia. Myślę więc, że w tym
wypadku pisanie o tej odżywce nie byłoby niczym niewłaściwym :)
Mam nadzieję, że Helen się zgodzi... Eh ;P :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-08 21:23:44

Temat: Re: Re[4]: Avon - odzywka do paznokci
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> słowa wcześniej, mimo, że temat odżywek do rzęs
Do rzes??:))) Tu jest mowa o paznokciach:)))

> --
> Best regards,
> Evunia mailto:e...@u...net.pl

Tysia

1. Data: 2003-07-08 21:45:30

Od: "helen27" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Dziewczyny.
Zawsze staram sie doradzic jak tylko moge w dziedzinie pielegnacji paznokci
taki mam zawod.Wiem ze kupa dziewczyn ma klopoty z paznokciami widze to po
swoich klientkach zawsze jak mam cos sprawdzonego to polecam aby sobie
odkupily i stosowaly w domu,wiele profesjonalnych kosmetykow do paznokci
posiada mniejsze opakowania do odsprzedazy dla klientek ja napisalam wam o
takiej odzywce jest to doslownie bomba witaminowa dla paznokci.Polecam
sprawdzily moje klientki.
Nie pisalam wszystkiego dokladnie abyscie nie potraktowaly mojego postu jako
spam dlatego podalam maila dla osob zainteresowanych.
Tysia jesli dostalas moja odpowiedz na prv to oczywiscie mozesz tu napisac co
i jak z ta odzywka nie mam nic przeciwko moze kogos zainteresuje poczytacie
sobie wszystkie.

Pozdrawiam jesli macie jakies pytania odniscie paznokci to chetnie cos mazne
jakas rade na wasze problemy.

Pozdrawiam Helen27

Co sadzicie o nowej serii Dermiki (szczegolnie krem pod oczy)?
Avon lakier
rzęsy gęste - pomocy
Kolastyna krem nawilażający
Lash Silks, MF