Terry Schiavo bedzie znow karmiona

21. Data: 2005-03-30 16:21:39

Temat: Re: Terry Schiavo bedzie znow karmiona
Od: fabio <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ud6ofdgw8pq1$.dlg@unikatowy.adres.e-mail>,
m...@b...spamu.autograf.pl says...

> Skoro nie jestes Polka, to dlaczego tak sie uczepilas polskiego jezyka i
> piszesz na polska grupe. Won tam, gdzie twoje miejsce.

Troche szacunku dla innych...

..:: fabio

22. Data: 2005-03-30 16:23:00

Od: fabio <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1ik6bu1q2u1cj$.dlg@unikatowy.adres.e-mail>,
m...@b...spamu.autograf.pl says...

> Sorry, ze sie unioslam, ale jestem Warszawianka z krwi i kosci.

A, to wszystko wyjasnia. Warszawianka! I to pisane z wielkiej litery! Z
krwi i kosci. To wszystko wyjasnia, Jasnie Wielmozna Pani!

..:: fabio

23. Data: 2005-03-30 19:29:21

Temat: Re[4]: Terry Schiavo bedzie znow karmiona
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj fabio,

W Twoim liście datowanym 30 marca 2005 (18:20:19) można przeczytać:

f> In article <1...@g...pl>, k...@g...pl
f> says...

f> Kobieta nie jest podlaczona do 'wszystkich systemow podtrzymywania
f> zycia.' Oddycha samodzielnie, jej serce bije samodzielnie, a ona tylko
f> otrzymuje jedzenie za pomoca tuby do karmienia. Tak jak wielu,
f> niepelnosprawnych, sparalizowanych ludzi.
sory, moj blad. nie do wszystkich systemow podtrzymywania zycia jest
podlaczona oczywiscie, ale jeden wystarczy.
co do sparalizowanych i innych ciezko chorych to oni moga sie
wypowiedziec czy chca utrzymywania ich przy zyciu w ten sposob czy
nie.

f> Okazanie litosci? Teraz to Ty chcesz byc kims, kto decyduje o jakosci
f> zycia. Czy jego zycie jest wyjatkowo kiepskie, ze nalezy mu sie okazac
f> litosc... Proponuje wiec pojsc dalej. Spojrz na takie dzieci z zespolem
f> Downa. Dziwnie sie zachowuja, maja brzydkie glowki i malo rozumieja.
f> Pewnie im sie kiepsko zyje. Im tez okazmy akt litosci! Pozamykajmy je w
f> komorkach i niech sie zaglodza na smierc.
nie doczytales czegos? zaglodzenie na smier mnie tez sie nie podoba.
powinni jej cos podac zeby umarla szybko, a nie zaglodzona. dzieci z
downem _malo_ rozumieja, ale da sie z nimi porozumiec, moze nie
przeprowadzisz z nimi intelektualnej batalii, ale taki dziaciak powie
ci ze chce jesc, pic czy srac [za przeproszeniem]

f> Spojrz sobie na takiego papieza. Chory jest. Ciezko mu jest. Ma rurke w
f> gardle, a teraz sie okazuje, ze jego tez karmia przez urzadzenie. Jemu
f> tez okazmy litosc!
patrze na Papieza i to ci wszyscy cholerni wierni powinni okazac mu
litosc WYNOSZAC sie spod jego rezydencji. przeciez to jest stary
schorowany czlowiek, w dodatku bardzo dobry czlowiek i czuje sie w
obowiazku chociaz pokazac sie w oknie i pomachac do tych ludzi... a
gdyby ich tam nie bylo to by lezal spokojnie w lozku, i moze by juz
byl zdrowszy... nie wiem, nie sledze wszystkich informacji o Papiezu,
bo do szalu mnie to doprowadza. powinni mu dac wszyscy spokuj, cisze i
mozliwosc 'wychorowania' sie w spokoju.

--
Pozdrowienia,
Beherit

Non olim factam
[spam] zapraszamy: badanie w internecie, zasoby a zdrowie
Problemy żołądkowe - gdzie szukac profesjonalnej pomocy
ciąża i brak łaknienia
Puchnie policzek-pytanie do stomatologa