rosliny z lasu

51. Data: 2004-06-19 11:41:14

Temat: Re: rosliny z lasu
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cb0t0e$gjl$1@atlantis.news.tpi.pl miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> ... a Wasze
> serce rwało by się do tych łąk zielonych, brzóz szumiących zielonymi
> włosami na wietrze, głosików pluszczy i dukania bażantów, rechotania
> żab ... Jak można żyć połową duszy ... ?

Hejka. No i znowu się wzruszyłem. < beczy >
Pozdrawiam wrażliwie Ja...cki
P.S. Bażanty jak zwykle nie przygotowane do zajęć i żaby z nich
rechoczą. ;-)

52. Data: 2004-06-19 12:13:48

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miłka wrote:
> Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> A nie zastanawiacie się nad tym co biedni ludkowie mają zrobić którzy
> żyją w czterech ścianach ciasnych bloków ... ?
> Mogą albo walić głową w betonowe ścianki słysząc kłótnie sąsiadów lub
> zmodernizować klepisko przed blokiem.
> Pomyślcie kim byście byli nie mając swoich "zieleńców" ... a Wasze serce
> rwało by się do tych łąk zielonych, brzóz szumiących zielonymi włosami na
> wietrze, głosików pluszczy i dukania bażantów, rechotania żab ...
> Jak można żyć połową duszy ... ?
>
> Miłka

Ale to nie znaczy, że mają kraść. Niech idą do leśnika. Ten im pokaże,
gdzie mają być wyręby i co można z tamtąd wziąść.

Pozdrawiam
Bea

53. Data: 2004-06-19 12:34:58

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> <m...@t...pl> napisał(a):

> Pozdrawiam wrażliwie Ja...cki
> P.S. Bażanty jak zwykle nie przygotowane do zajęć i żaby z nich

Bażanty są częstymi gośćmi mojego ogrodu, rozgrzebują mi pryzmy
kompostowe po podwórku.
Chyba je powystrzelam ;-)
Nie dziwne że żaby się z nich śmieją jak nie umieją zachować się w gościach
:-)

Serdecznie Miłka

54. Data: 2004-06-19 13:08:35

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:40D42DFC.9050503@poczta.onet.pl Beata Mateuszczyk
<b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ale to nie znaczy, że mają kraść. Niech idą do leśnika. Ten im
> pokaże, gdzie mają być wyręby i co można z tamtąd wziąść.

Hejka. Ponieważ od wczoraj molestujemy ortografię :-) , to można
ewentualnie wziąć. ;-)
Pozdrawiam pochmurnie Ja...cki

55. Data: 2004-06-19 15:47:26

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Ponieważ od wczoraj molestujemy ortografię :-) , to można
> ewentualnie wziąć. ;-)
> Pozdrawiam pochmurnie Ja...cki

Mea culpa. Mea maxima culpa.

Bea

56. Data: 2004-06-19 16:22:41

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

> Hejka. Ponieważ od wczoraj molestujemy ortografię :-) , to można
> ewentualnie wziąć. ;-)

i "stamtąd".

MJ

57. Data: 2004-06-19 17:18:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ponieważ od wczoraj molestujemy ortografię :-) , to można
> ewentualnie wziąć. ;-)
> Pozdrawiam pochmurnie Ja...cki

A nie lepiej pożyczyć ?

Pozdrawia najlepiej boletus

58. Data: 2004-06-19 20:43:40

Temat: Re[2]: rosliny z lasu
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Beata przeczytałem:

BM> Mea culpa. Mea maxima culpa.

BM> Bea

Bea! Gwałt niech się gwałtem odciska!
Krzysztof Marusiński

59. Data: 2004-06-19 20:57:50

Temat: Re: Re[2]: rosliny z lasu
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cb28hc$qur$1@atlantis.news.tpi.pl Krzysztof
Marusiński <k...@m...prv.pl> napisał(a):

> Bea! Gwałt niech się gwałtem odciska!

Hejka. I niech ryczy z bólu ranny łoś. :-(
Pozdrawiam okrutnie Ja...cki
P.S. Ktoś nie śpi, aby spać mógł ktoś. To są zwyczajne dzieje.

60. Data: 2004-06-19 21:09:10

Temat: Re[4]: rosliny z lasu
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Dirko przeczytałem:

D> Hejka. I niech ryczy z bólu ranny łoś. :-(

Też.
Krzysztof Marusiński

Arboretum w Wojsławicach - byłam, widziałam
pachypodium - świeże listki czerniejąą !!
European SuperBabes 1629
NAWADNIANIE, zraszania itd ???
Czy istnieje (znacie) jakis program do projektowania ogrodkow skalnych?