wychwyt zwrotny

1. Data: 2005-02-18 16:44:26

Temat: wychwyt zwrotny
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Czy ktoś mógłby mi łopatologicznie wyjasnić pojęćcie 'wychwyt
zwrotny'? Spotkalam sie z tymże pojeciem przy okjazji leków
psychotropowych, ale za cholere nie moge znalesc nigdzie czym ów
wychwyt zwrotny jest :P z góry dzięki

--
Pozdrowienia,
Beherit

2. Data: 2005-02-18 18:42:49

Temat: Re: wychwyt zwrotny
Od: "Norbert" <4...@p...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwrotny'? Spotkalam sie z tymże pojeciem przy okjazji leków
> psychotropowych, ale za cholere nie moge znalesc nigdzie czym ów

Moze wychwyt zwrotny neurotransmiterow w synapsach chemicznych :) Z
pewnoscia sie znajdzie w necie.

--
Pozdrawiam Norbert

3. Data: 2005-02-18 18:57:35

Temat: Re[2]: wychwyt zwrotny
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Norbert,

W Twoim liœcie datowanym 18 lutego 2005 (19:42:49) mo?na przeczytaae:

N> Moze wychwyt zwrotny neurotransmiterow w synapsach chemicznych :) Z
N> pewnoscia sie znajdzie w necie.

huh, wogole czegos takiego nie ma ;) Ech, straszne rzeczy mnie
interesuja.. ale trudno zeby lekarzom tlumaczyli cos ?opatologicznie
;D pani doktor chemii mi nie potrafila powiedziec coz to jest, google
tez nie chca mi powiezdiec.. na farmacje mam isc zeby sie dowiedziec?
:P

--
Pozdrowienia,
Beherit

4. Data: 2005-02-18 19:23:27

Temat: Re: Re[2]: wychwyt zwrotny
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@g...pl,
Beherit <k...@g...pl>:
> [...]
> ;D pani doktor chemii mi nie potrafila powiedziec coz to jest, google
> tez nie chca mi powiezdiec.. na farmacje mam isc zeby sie dowiedziec?

Bo nie mozna tego zrozumiec bez opanowania pewnej ogolnej wiedzy.

Moze rysunek pomoze...

http://psych.unn.ac.uk/users/nick/BBBpp04/sld026.htm

--
Robert

5. Data: 2005-02-18 19:41:48

Temat: Re[4]: wychwyt zwrotny
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj RobertSA,

W Twoim liœcie datowanym 18 lutego 2005 (20:23:27) mo?na przeczytaae:

R> http://psych.unn.ac.uk/users/nick/BBBpp04/sld026.htm

hem, ladny obrazek i faktycznie pomogl chyba :P jeszcze przemi?dle
nowozdobyt? wiedze i moze pojme do ko?ca ;P [zepsulo mi sie
kodowanie w the bat ;/]

--
Pozdrowienia,
Beherit