Re: 40 proc. Polaków dobrze ocenia rządy PZPR

From: Marsel <ic5070_@/wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 40 proc. Polaków dobrze ocenia rządy PZPR
Date: Tue, 30 Jul 2002 16:40:01 +0200

w poprzednim art. <ai66e9$1os1$1@news2.ipartners.pl>,
szanowny kol. TheStroyer pisze, ze:
<...>

> Co bedzie dalej? Jak mozemy byc w UE wspominajac cieplo PZPR?

ano tak jak piszesz wyzej:

> <...> zostaly same dzieci specjalnej troski!

same sobie, kazde sobie, we wspolnocie obcych, miedzy swoimi - same.
i z taka 'normalnoscia' nasza chyba trzeba sie pogodzic
moze gdyby tak pomyslec daloby sie jeszcze cos wykrzesac z siebie.
ja na ten przyklad moze sie w koncu naucze jakiegos jezyka i do jakiejs
roboty sie najme, bo teraz bez jezyka nawet przy unijnych koniach
trudniej :)

<...>
> w III RP? Kiedy to sie skonczy?

no wlasnie, chcialoby sie powiedzic ze jak wymzemy, ale jest w tym
wszystkim jakas ciaglosc. moze wczesniej niz w afryce, ale nas samych
przy tym nie bedzie.
sa moze jakies prognozy (dla europy) na lata trzydzieste?