40-tni facet. Co mogę zrobić dla polepszenia wygladu?

1. Data: 2007-08-31 07:54:29

Temat: 40-tni facet. Co mogę zrobić dla polepszenia wygladu?
Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem 40-tnim facetem. Co mogę zrobić dla polepszenia wygladu?

2. Data: 2007-08-31 08:10:37

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-08-2007 o 09:54:29 hans1 <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jestem 40-tnim facetem. Co mog? zrobiae dla polepszenia wygladu?

Zalezy, w czym ten wyglad kuleje.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

3. Data: 2007-08-31 08:17:54

Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zalezy, w czym ten wyglad kuleje.

Znajoma mi powiedziała ze wygladam na zaniedbanego...
Nie podoba mi się moja gęba.

4. Data: 2007-08-31 08:34:17

Od: Adamo <dont_ask@dont_tell.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31.08.2007, hans1 <h...@p...onet.pl> wrote:

> Znajoma mi powiedziała ze wygladam na zaniedbanego...
> Nie podoba mi się moja gęba.

pokaz fotke :)

--
http://uwodziciel.com

5. Data: 2007-08-31 12:52:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-08-2007 o 10:17:54 hans1 <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> Znajoma mi powiedzia?a ze wygladam na zaniedbanego...
> Nie podoba mi si? moja g?ba.

No ale co z ta geba? Nieogolona? Niewymyta? Rozczochrany chodzisz czy co?
Z geba chodzi sie zazwyczaj w dwa miejsca: do fryzjera i dermatologa. O
pardon, jeszcze do dentysty. Rozwaz, na ktory kierunek jest najwieksze
zapotrzebowanie.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

6. Data: 2007-08-31 18:28:31

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z geba chodzi sie zazwyczaj w dwa miejsca: do fryzjera i dermatologa. O
> pardon, jeszcze do dentysty.

No może jeszcze do kosmetyczki, ale to u mężczyzn mało popularne jeszcze.

Maja

leg-avenue ?
naszyjnik dla mezczyzn
Mango z body shopu