naszyjnik dla mezczyzn

1. Data: 2007-08-28 13:33:14

Temat: naszyjnik dla mezczyzn
Od: "adrian" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny, czy podoba sie wam, jak facet ma na szyi zalozony jakas
bizuterie, a jesli tak to co wam sie podoba?
Czy bardziej jakis lancuszek srebrny/zloty, czy moze jakis naszyjnik z
rzemienia lub czegos innego?

Nizej podaje jakies przyklady wyszukane na Allegro; jak mozecie, to
napiszcie ktory jest okej a ktory nie, a jak uwazacie,ze sa jakies inne
ladne to tez napiszcie.

http://www.allegro.pl/item230121156_pleciona_skora_n
aturalna_komplet_letni_czern.html
http://www.allegro.pl/item230116828_kauczuk_i_srebro
_pr_925_naszyjnik_dla_pana.html
http://www.allegro.pl/item226422296_rzemien_bali_sty
le_nowosc.html

Dzieki i pozdrawiam.

2. Data: 2007-08-28 13:53:17

Temat: Re: naszyjnik dla mezczyzn
Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> napiszcie ktory jest okej a ktory nie, a jak uwazacie,ze sa jakies inne
> [...]

Jeśli o mnie chodzi to tragedia. Poza tym wrzuciłeś przykłady bardzo do
siebie podobne, wszystkie w tym samym stylu, wiec chyba jesteś już
zdecydowany? Mi sie to straszliwie nie podoba! No ale rzecz gustu na
pewno...

Tak czy inaczej to co bedziesz nosil musi pasowac ogolnie do Twojego stylu.
Powyzsze naszyjniki widzialabym u faceta w obcislej koszulce, butach
świecących z czubem, w dopasowanych spodniach z paskiem z taka klamrą o jaka
jakis facet sie tu ostatnio pytal, czy aby nie gejowska... Ja takiemu czemus
u faceta mowie zdecydowane nie!
No ale nie wszyscy lubia męskich facetow bez biżuterii w sztruksach, fajnym
duuuzym swetrze czy w koszuli w ladną krateczkę ;-)) Ja lubię ;-))

3. Data: 2007-08-28 14:20:34

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adrian" <...@...x> napisał w wiadomości
> [...]
> a jesli tak to co wam sie podoba?
> Czy bardziej jakis lancuszek srebrny/zloty, czy moze jakis naszyjnik z

Myślę, że każdy ma inny gust. Mnie się mężczyźni w biżuterii nie podobają,
wydają mi się jacyś zniewieściali :->

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

4. Data: 2007-08-28 16:53:16

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-08-2007 o 15:33:14 adrian <...@...x> napisał(a):

> [...]
>
> Nizej podaje jakies przyklady wyszukane na Allegro; jak mozecie, to
> napiszcie ktory jest okej a ktory nie, a jak uwazacie,ze sa jakies inne

Pierwsze najlepsze i wlasciwie niczego sobie. Ja nie mialabym nic
przeciwko, tylko wazne, jak sie ubierasz, czy to, co nosisz na szyi,
dopasowane jest do calosci. Tak, jak pisza inne, wszystkie te naszyjniki
sa bardzo podobne. Kiedys podobalo mi sie, jak facet mial takie
rzemieniowe cos z drewnianymi koralikami. Ale to bylo hen, hen w liceum,
czyli strasznie dawno temu :) Jak tak pomysle, to na zadnym facecie,
ktorego znam obecnie, nie widzialam nic na szyi i nie wiem, czy podobaloby
mi sie, gdyby cos nosili.
Jedno jest pewne - z bizuterii meskiej absolutnie obciachowe, kiczowate,
beznadziejne i nie wiem jakie jeszcze wydaja mi sie sygnety. Zaklinam,
nigdy nie zakladaj takiego obrzydlistwa, chyba ze chcesz zrobic wrazenie
na babce w rozowej mini i bialych kozaczkach po uda.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

5. Data: 2007-08-28 20:02:09

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a jesli tak to co wam sie podoba?
> Czy bardziej jakis lancuszek srebrny/zloty, czy moze jakis naszyjnik z

jesli juz, to srebrny meski łancuszzek z krzyzykiem jako wersja akceptowalna.
Nic więcej. Choć były już tu wypowiedzi pań, które nie miały nic przeciw męskim
paznokciom pociągniętym lakierem.

h.

6. Data: 2007-08-28 22:49:06

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bizuterie, a jesli tak to co wam sie podoba?
> Czy bardziej jakis lancuszek srebrny/zloty, czy moze jakis naszyjnik z

Ja powiem tak: różnym różne rzeczy pasują. Swojego męża nie wyobrażam sobie
z czymkolwiek na szyi, nawet w łańcuszku z krzyżykiem, natomiast są młodzi
mężczyźni, którzy z na przykład koralikami (takimi grubszymi) wyglądają
bardo fajnie. Wszystko zależy od stylu bycia, ubierania, wykonywanej pracy
(lub nawet jeszcze nie)... Ale jakakolwiek biżuteria (łańcuszki, koraliki
itp) muszą być męskie, żeby właśnie nie wyglądać jak jakiś goguś.

Maja

7. Data: 2007-08-29 07:51:04

Od: "eses" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

jak dla mnie - ok, ale to zalezy od wygladu i stylu... Moj maz nosi podobne
rzeczy, ale ma dready - jemu to bardzo pasuje. Mimo trzydziechy i pracy na
uczelni nie wyglada w tym zestawie groteskowo. I to nie tylko moje zdanie;)

eses

8. Data: 2007-08-31 12:26:58

Od: "adrian" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

dzieki dziewczyny za odpowiedzi :)
Pozdrawiam :) .

9. Data: 2007-09-07 15:20:10

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ja par miesi cy temu kupi em taki:
http://sklep.for-men.pl/?p=productsMore&iProduct=35&
sName=Naszyjnik-NS-03
witnie si nosi, jest oryginalny i wiele osób si nim zachwyca no i
co wa ne jest ze srebra. Te do których poda e linki sa z
metalu,posrebrzane i w tpie czy Ci si nie zetrze to posrebrzenie.
Teraz zastanawiam si nad bransolet ze skóry, mo e sobie co takiego
zafunduj : http://sklep.for-men.pl/?p=productsMore&iProduct=10&
sName=Bransoleta-BL-04
Pozdrowionka.

10. Data: 2007-09-07 19:12:38

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <b...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
[...]

ale ja sie nie zachwycam ustawieniem Twojego czytnika. Faux pas, panie modny.

h.

Mango z body shopu
strach pytać
czy bedzie pasowała?