Uroda i moda w gazetach

61. Data: 2006-12-30 17:48:33

Temat: 400 zł poszło....
Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wróciłam!
W Sephorze koszmarna obsługa w kasie. Stałam tam jakieś pół godziny a
wybierałam kosmetyki jakieś 10 min. Kupiłam tak: bazę w słoiczku matującą
Sephora, róż Bourjois Blush (jaśniutki, delikatny) i podkład Clinique
superbalanced odcień Ivory. Pani mnie namawiała na błyszczyk powiększający
usta za 80 zł (podobno normalnie po 160 zł) ale doszłam do wniosku, że na
razie mogę bez niego żyć. Może po pierwszej wypłacie zaszaleje. Dokupię
jeszcze cienie w przyszłym tygodniu, ale to już w zwykłej drogerii.
Z kolei mój kochany miaużonek nabył dla mnie drogą kupna: szarą, mieniącą
się drobinkami (coś a la brokat), ale za to prostą spódniczkę (za kolanko,
bez fałdek itp.), białą bluzkę koszulową, sweterek zielony związywany w
pasie. O mały włos nie kupił mi sukni balowej.... Mama mi fundnęła
cieniutki, miękki golf w kolorze ecru. Wszystko to z Reserved i dzięki
karcie Nokia dostaliśmy 15% zniżki.
Ogólnie jestem strasznie zadowolona i wdzięczna rodzince (choć mąż to
podobno nie rodzina). Najbliższy miesiąc jakoś przeżyję w pracy z tymi
cuchami, które mam, bo dają różne możliwości łączenia (odcenie zieleni,
brązu, beżu, ecru i białe)
Dziękuję wszystkim za wsparcie i będę tu częściej zaglądać.
Olik

62. Data: 2006-12-30 18:19:04

Temat: Re: 400 zł poszło....
Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> podkład Clinique superbalanced

Teraz kurcze, przeglądam net i wychodzi, że to był zły wybór :(
Olik

63. Data: 2006-12-30 18:54:39

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-12-30 19:19 Olik powiedzial/a :
> Użytkownik "Olik" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Teraz kurcze, przeglądam net i wychodzi, że to był zły wybór :(

Spokojnie. Wypróbuj, może dobry będzie (sama miałam, w miarę ok tylko
kolory mi nie pasowały), choć rozsądniej byłoby pomęczyć sephorowe
sprzedawczynie o przynajmniej 2 próbki.Osobiście polecam True Match
Loreal'a i Lasting Performance MaxFacora. Oba w sumie kosztują tyle, co
jeden słoiczek Superbalanced. Ale to tak na przyszłość. :-)

Gratuluję udanych zakupów. Dodam od siebie, że odkryłam cudo w małym
słoiczku: mieniący się, sypki cień do powiek Gosh Effect Powder - kolor
satin nadaj się i na cień do powiek i na róż do policzków (to taka
miedź, brudne złoto jakby - zawsze byłam kiepska w kolory)i na dodatek
do bezbarwnych błyszczyków do ust. Słoiczek kosztuje około 25 zł.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

64. Data: 2007-01-02 13:51:04

Temat: Re: Uroda i moda w gazetach
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Monnari, Zara, Royal Collection, Mexx...
> W reserved czasem tez sie uda - ale raczej nie w okresie gdzie wszystko
> maja sylwestrowo - swieteczne.

dorzucę Taranko. a w Reserved podobają mi się właśnie żakiety, które są teraz
dostępne ;)

Haniu dzieki - moje paznokcie sa znowu mocne
Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
makijaż ślubny -
makijaż ślubny - jakie cienie?