Krem FABERLIC

1. Data: 2006-12-28 16:46:34

Temat: Krem FABERLIC
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

odstąpiłam bratu Neutrogenę i zostałam bez kremu do twarzy.
Wynalazłam krem firmy FABERLIC o dziwnym symbolu S3 (cera wrażliwa).
Czy któraś z Was używała może tego kremu bądz innych kosmetyków do twarzy
tej firmy?
Najbardziej zależy mi na tym by nie wałkował się na nim podkład (co
notorycznie zdarza się po kremach avon).
Dzięki za podpowiedz.
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2007-03-10 22:11:38

Temat: Re: Krem FABERLIC
Od: "sabina_ka" <s...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam tylko kosmetyków Faberlic i w dodatku taniej niż w katalogu.Jesli
chce ktos kupować taniej o 27 procent od ceny katalogowej bez żadnych
zobowiazan to napisz powiem jak s...@o...pl

Uroda i moda w gazetach
Haniu dzieki - moje paznokcie sa znowu mocne
Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
makijaż ślubny -