Kraków - la roche - kolorowe kosmetyki, w której aptece?

1. Data: 2006-12-28 22:08:52

Temat: Kraków - la roche - kolorowe kosmetyki, w której aptece?
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie :)
poszukuję apteki gdzie można (bez konieczności zamawiania i czekania) kupić
kosmetyki tej firmy - zarówno kolorowe jak i pielęgnacyjne

2. Data: 2006-12-29 08:47:23

Od: "lobuziaczka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):
> jak w temacie :)
> poszukuję apteki gdzie można (bez konieczności zamawiania i czekania) kupić
> kosmetyki tej firmy - zarówno kolorowe jak i pielęgnacyjne

Ostatnio kupowalam ich kosmetyki w aptece na Karmelickiej (na przeciwko
przystanku tramwajowego pod Bagatela). Chyba do tej pory nic sie nie
zmienilo i dalej maja pelny wybor :)

Pozdr
Ania

3. Data: 2006-12-29 13:39:03

Od: " Aga" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

I w Ziko na Bratyslawskiej (na rogu tego wielkiego budynku) - nie mylic z
apteka w srodku marketu na K. - generalnie duuzy wybor i dobre ceny w
porownaniu z innymi aptekami.
Aga

4. Data: 2006-12-29 16:04:55

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Dec 2006 13:39:03 +0000 (UTC), Aga napisał(a):
> I w Ziko na Bratyslawskiej (na rogu tego wielkiego budynku) - nie mylic z
> apteka w srodku marketu na K. - generalnie duuzy wybor i dobre ceny w
> porownaniu z innymi aptekami.
> Aga

dzięki dziewczyny!

Krem FABERLIC
Uroda i moda w gazetach
Haniu dzieki - moje paznokcie sa znowu mocne
Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie
Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie