Re: 4D

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: 4D
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 8 Oct 2010 16:34:54 +0200

Dnia Fri, 8 Oct 2010 14:23:15 +0000 (UTC), glob napisał(a):

> Projektujesz na ludzi swój chłód emocjonalny....nie jest to dziwne że polazłaś do
kk, bo ciebie wyziębioną idee interesują a nie ludzie, ty byś konającemu z pragnienia
odebrała ostatni posiadany łyk wody.

Jakoś paru konającym go nie odebrałam, tylko dopilnowałam, aby ich nie
obrano z tego, co mają. To na pewno. Przegoniłam jednego wolontariusza od
znajomej, starszej i chorej koleżanki cioci MŚK, który odwiedzając ją,
keidy była sama, zaczął od niej "pożyczać" pieniądze na studia, na
podręczniki itp. Bała się mu odmówić. Powiedziałam znajomej, żeby umówiła
jego przyjście, kiedy ja u niej będę i zeby następnym razem brała
pokwitowanie. Facet znikł, pieniędzy nie oddał. Zdecydowała się go nie
skarżyć, bo nie miała potwierdzenia na pożyczenie pieniędzy temu
człowiekowi. Nie doszło też oczywiście do spotkania ze mną (uprzedzony,
niestey, przez panią, nie przyszedł), bo ja na pewno zmobilizowałabym go
odpowiednimi sposobami do oddania długu.