"6 w 7" pozdrawia :-)

1. Data: 2007-11-30 19:31:05

Temat: "6 w 7" pozdrawia :-)
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://enneagram.pl/

Ciekawa strona i ciekawy test, jednym pod rozwagę, innym dla "bawitka".

Pozdrawiam wszystkie "szósteczki" - a zwłaszcza dokładnie "6 w 7", jak
ja :-)
I jest to wynik zgodny z moim widzeniem siebie, może i Wam się "zgodzi"?
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

2. Data: 2007-11-30 19:46:00

Temat: Re: "6 w 7" pozdrawia :-)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ja :-)
> I jest to wynik zgodny z moim widzeniem siebie, może i Wam się "zgodzi"?

I ty uważasz się za katoliczkę?!

3. Data: 2007-11-30 20:10:47

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I ty uważasz się za katoliczkę?!

Nie bawię się katolicyzmem :-)

4. Data: 2007-11-30 20:50:48

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

mi wyszlo 4 w 5, moze to i prawda.

--
'Television is more interesting than people. If it were not, we would have
people standing in the corners of our rooms. '

5. Data: 2007-11-30 20:57:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bawię się katolicyzmem :-)

Na poważnie też się nim widać nie zajmujesz.
No chyba że do powagi katoliczki należy
zabawa enneagramikiem...tfu...

6. Data: 2007-11-30 21:02:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <h...@z...org> napisał w wiadomości
> mi wyszlo 4 w 5, moze to i prawda.

...i już widać jak to "bawitko" działa.

7. Data: 2007-11-30 21:08:51

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na poważnie też się nim widać nie zajmujesz.
> No chyba że do powagi katoliczki należy
> zabawa enneagramikiem...tfu...

Czy Ty nie masz aby wypaczonych wyobrażeń o katoliczkach?

"Przelecę" ten test pod Twoim kątem - zobaczymy, co wyjdzie, tylko na
podstawie tego, co wiem o Tobie z rozmów... ba, ale czy to w ogóle były
rozmowy? - bełkot jakiś ;-P

8. Data: 2007-11-30 21:25:53

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Himera" <h...@z...org> napisał w wiadomości

> ...i już widać jak to "bawitko" działa.

No, działa. Wyszło Ci 4 w 5.

9. Data: 2007-11-30 21:41:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Sky po prostu nie zgadza sie z tym ze ja to "wloczega"

On się zgadza tylko z tym, z czym się zgadza ;-P

10. Data: 2007-11-30 21:42:28

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

'Television is more interesting than people. If it were not, we would have
people standing in the corners of our rooms. '

Re: Gdybym miał chęć...
Jak trudno być mężczyzną
Ilu jest jehowitów w Polsce i w ?wiecie współczesnym?
Fajne
SEDNO!