Wózki elektryczne Excel - prosze o opinie

11. Data: 2003-11-07 19:47:27

Temat: Re: Re[4]: Wózki elektryczne Excel - prosze o opinie
Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

to gratuluje, duzo dales?

http://www.mobilex.pl/

12. Data: 2003-11-08 16:19:37

Temat: Re[6]: Wózki elektryczne Excel - prosze o opinie
Od: c...@w...pl (Andrzej Skowron) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W Twoim liście datowanym 7 listopada 2003 (20:47:27) można przeczytać:

SPJ> to gratuluje, duzo dales?
Dałem 20 000 zł ale musiałem się potargować :-). Są też tańsze wersje
tego wózka, ceny zaczynają się od 15 tyś z hakiem. Mam jeszcze dwie
inne firmy które je sprzedają, jakby Cię to interesowało to podam
namiary.

Andrzej mailto:c...@f...internet.pl
www.cizemek.prv.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

13. Data: 2003-11-08 17:29:48

Temat: Re: Re[6]: Wózki elektryczne Excel - prosze o opinie
Od: "Prussak" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Skowron <c...@w...pl> wrote:
> [...]
> tego wózka, ceny zaczynają się od 15 tyś z hakiem. Mam jeszcze dwie
> inne firmy które je sprzedają, jakby Cię to interesowało to podam

A mozna wiedziec ile stargowales? :)
Mozesz podac na priv.

Pozdrawiam
Prussak

14. Data: 2003-11-08 21:36:22

Temat: Re[8]: Wózki elektryczne Excel - prosze o opinie
Od: c...@w...pl (Andrzej Skowron) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W Twoim liście datowanym 8 listopada 2003 (18:29:48) można przeczytać:

P> A mozna wiedziec ile stargowales? :)
P> Mozesz podac na priv.
Stargowałem 1800 zł ale cieżko było. Coś czuję że drugi raz by na to
nie poszli, ale warto próbować :-).

Andrzej
www.cizemek.prv.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

15. Data: 2003-11-09 09:24:02

Temat: Re: Re[8]: Wózki elektryczne Excel - prosze o opinie
Od: "Prussak" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Skowron <c...@w...pl> wrote:
> Witam!
>
> W Twoim liście datowanym 8 listopada 2003 (18:29:48) można przeczytać:

> Stargowałem 1800 zł ale cieżko było. Coś czuję że drugi raz by na to
> nie poszli, ale warto próbować :-).

No to jest nas dwoch :)
Ja kupilem u nich space1 kilka lat temu (chyba 3) i tez udalo mi sie
stargowac ponad 1000. Sam prezes mi to zaproponowal, wiec nie musialem
targowac sie zbytnio.
A z wozka jestem b. zadowolony i sprawuje sie w terenie b. dobrze. Sadze, ze
i Ty bedziesz zadowolony.

Pozdrawiam
Prusak

16. Data: 2003-11-09 10:31:29

Temat: Re[10]: Wózki elektryczne Excel - prosze o opinie
Od: c...@w...pl (Andrzej Skowron) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W Twoim liście datowanym 9 listopada 2003 (10:24:02) można przeczytać:

> [...]
P> targowac sie zbytnio.
P> A z wozka jestem b. zadowolony i sprawuje sie w terenie b. dobrze. Sadze, ze
Nie omieszkam się pochwalić wrażenia z jazdy w terenie. Mają mi go przywieść w
piątek, strasznie się dłużą te dni ;-).

Andrzej
www.cizemek.prv.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

17. Data: 2003-11-11 15:42:41

Temat: Re: Re[10]: Wózki elektryczne Excel - prosze o opinie
Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czekam na Storma 2. Ma zajebisty zryw. Wychodzi mi 15,000zl ale ten z
mozliwoscia rozbudowy.

> [...]
Sadze, ze
> Nie omieszkam się pochwalić wrażenia z jazdy w terenie. Mają mi go

targi
do studentów niepełnosprawnych...
SPAM - Wozek Meyra Spint GT
Szukanie oszczednosci.