Polak wygrał maraton w Nowym Yorku!

1. Data: 2003-11-04 19:18:51

Temat: Polak wygrał maraton w Nowym Yorku!
Od: "Jarek" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie wiem czy Wy wiecie,ale Polak Bogdan Król wygrał maraton w Nowym Yorku!
Bogdan startował w klasie handbike i pokonał 140 konkurentów w największym
maratonie.
Ciekaw jestem czy ktoś z Was o tym słyszał w radio,w telewizji.
Ja nie słyszałem. Moim zdaniem to skandal,że w roku oficjalnie znanym jako Rok
Integracji pomija się tak ważne wydarzenie.
Pozdrawiam serdecznie.
Ciekaw jestem Waszej opinii.

2. Data: 2003-11-05 16:23:57

Temat: Re: Polak wygrał maraton w Nowym Yorku!
Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Rok
> Integracji pomija się tak ważne wydarzenie.

Zgaduje że Bogdan Król jest paraolimpijczykiem.
Może jest ważne dla jakiegoś grona osób. Przecietnego człowieka, czy nawet
kibica
mało to interesuje. Dlatego wiadomości milczą. Tego typu wyniki służą
jedynie
jako zapychacz czasu antenowego. Traktowane na równi z rekordami Guinnessa.

3. Data: 2003-11-05 20:31:32

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inwalida wrote:

> Zgaduje że Bogdan Król jest paraolimpijczykiem.
> Może jest ważne dla jakiegoś grona osób. Przecietnego człowieka,
(...)

Mnie to bardzo interesuje, a jestem przeciętnym człowiekiem :-P

Z poważaniem
PZ

--
..jeśli chcesz hodować diabła
w głębokim dole trzymaj go!

4. Data: 2003-11-05 23:41:25

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

> (...)
>
> Mnie to bardzo interesuje, a jestem przeciętnym człowiekiem :-P

Nie jesteś przecietny, skoro ciebie to interesuje.
Przecietniaka interesuje, pogoda, Małysz, Gołota, dzieci w beczkach.
Miło też czasami popatrzeć że ktoś zginął w wypadku, a jeszcze lepiej,
jak rozwalił się cały autobus/samolot, napakowany po brzegi.
Z imprez sportowych tylko "Mistrzostwa Świata".

5. Data: 2003-11-06 06:45:21

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Inwalida napisal:

> [...]
służą
>jedynie jako zapychacz czasu antenowego.
>Traktowane na równi z rekordami Guinnessa.

To nie prawda ze malo interesuje - to zalezy od podania tematu. To tak jak z
jedzeniem - zawsze lepiej smakuje gdy ladnie wyglada.

Ale widze ze piszesz z lekka gorycza - dlatego ze czesto tak sie zdarza.

pozdr.
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

6. Data: 2003-11-09 04:16:49

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.

> To nie prawda ze malo interesuje - to zalezy od podania tematu. To tak jak
> jedzeniem - zawsze lepiej smakuje gdy ladnie wyglada.

Pewnie masz rację, tylko łatwiej podać bażanta, niż wróbla.

> Ale widze ze piszesz z lekka gorycza - dlatego ze czesto tak sie zdarza.

Jednak moja gorycz nie dotyczy sportu. Wszystko jedno ON czy nie.
Nasze media zajmują się pierdołami, bo to trafia do gawiedzi.
Jest to bardzo smutne, za to widowiskowe.
Co za tym idzie, ON będą pokazywać dopiero jak będzie co oglądać.
Np. piłka nożna niewidomych, albo coś zupełnie nowego, jak skoki
spadochronowe tetraplegików, czy zjazd paraplegików z Gubałówki.
Na dzień dzisiejszy, sami możemy podziwiać naszych kolegów,
i docenić pot przez nich wylany.
O wynikach dowiemy się pocztą pantoflową, jak w tym przypadku.

Pozdrawiam

P.S. Coś ze mną jest chyba nie tak. Większość moich postów jest mało
optymistyczna. Jak je czytam to sam mam doła :-D
Osobiście raczej nie mam powodów do tzw doła, jednak jak widzę
problemy moich kolegów, to mi się nóż w kieszeni otwiera.

7. Data: 2003-11-09 06:37:41

Od: "Adam Pietrasiewicz" <t...@p...adres.e-mail> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę, 9 listopada 2003 05:16:49 Inwalida napisał/a w wiadomości
Uwaga - adres ANTISPAM - zobacz stopkę listu!

> [...]
> i docenić pot przez nich wylany.
> O wynikach dowiemy się pocztą pantoflową, jak w tym przypadku.

Tak. Dowiemy sie pocztą pantoflową, bo wyczyny inwalidów na wózkach to
sprawa, która mało kogo interesuje, gdyż sprawy inwalidów nie dotyczą
ludzi sprawnych. I jest to normalne, gdyż świat, w którym żyjemy jest
światem ludzi sprawnych i to my jesteśmy inni, a nie oni. Warto o tym
pamiętać.

I zawsze wyczyny sportowe inwalidów będą jedynie i tylko
ciekawostkami. Nie bardzo widzę co w tym dziwnego, oburzającego lub
złego. Skądinąd i dla inwalidów - ci, którzy interesują się sportem
zdecydowanie będą woleli oglądać skoki narciarskie niż koszykówkę na
wózkach, którą co najwyżej zobaczą w jakiejś migawce, ponarzekają, że
tak mało i przełączą kanał na footbal amerykański.

Otóż jest tak, bo zwyczajnie sport ludzi sprawnych jest bardziej
widowiskowy, bardziej rozpowszechniony, wzbudza więcej emocji. I jest
to normalne, gdyż żyjemy w świecie ludzi sprawnych.

Adam Pietrasiewicz
Redaktor Biuletynu Sceptycznego
http://www.biuletynsceptyczny.z.pl
Mój adres priv http://www.cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

---
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek

8. Data: 2003-11-09 20:21:41

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <t...@p...adres.e-mail>
napisał w wiadomości news:YNCGBC09112003073741nqcvrg@cbyobk.pbz...
> [...]
> ludzi sprawnych. I jest to normalne, gdyż świat, w którym żyjemy jest
> światem ludzi sprawnych i to my jesteśmy inni, a nie oni. Warto o tym

Wiesz kiedyś ludzie żyli w świecie białych, a nie wszyscy byli biali.
Zresztą teraz nie wiele się zmieniło w tej kwestii.
W tej chwili ON to jakieś 10% społeczeństwa, dlatego spychanie nas na
margines życia nie jest w porządku.

> [...]
> wózkach, którą co najwyżej zobaczą w jakiejś migawce, ponarzekają, że
> tak mało i przełączą kanał na footbal amerykański.

Masz 99% racji. Oczywiście że wszyscy wolą ogladać zdrowych i pięknych :-)
Tego faktu nic nie zmieni. Nigdzie też nie napisałem że ktokolwiek, woli
ogladać paraolimpiady, od widowisk komercyjnych.
Myślę tylko że można w takich wiadomościach wygospodarować odrobinę czasu.
W którym w dużym skrócie, można podać jakieś najważniejsze wyczyny ON.
Oczywiście rozumiem fakt że TV ma ograniczony czas na widomości.
Z drugiej strony skoro jest czas na ogłupiacze, a w samych wiadomościach
czeto widimy pseudo informacje (ciekawostki). Nie widzę problemu żeby
taki czas wygospodarować.

> Otóż jest tak, bo zwyczajnie sport ludzi sprawnych jest bardziej
> widowiskowy, bardziej rozpowszechniony, wzbudza więcej emocji. I jest
> to normalne, gdyż żyjemy w świecie ludzi sprawnych.

Jak pisałem, zgadzam się z tym stwierdzeniem.
Sam bedąc znacznym popaprańcem, żyje wśród ludzi zdrowych i na codzień
nie mam kontaktów z ON (wyjątek: 1 osoba którą widuje co 2-5 dni).
Jednak musisz pamietać że żeby żyć trzeba być pozytywnie dostrzeganym.
Kiedyś w naszej historii (i nie tylko) próbowano nas pozbawić języka,
histori, pamieci wybitnych nazwisk. Co prowadziło do utraty tożsamości
narodowej. Wtedy jako naród przestalibyśmy istnieć.
Tu mamy analogiczną sytuacje. W dobie mediów, media o nas milczą.
Nie uświadczysz zadowolonego ON. Dającego sobie rade, mającego pasję,
osiągającego wyniki na jakimś polu. Nasz wizerunek w mediach ogranicza
się do osoby bezsilnej, w której imieniu sięga się do kieszeni ludzi
zdrowych. W celu zdobycia pieniedzy na środki umożliwiające bezowocną
egzystencje takiej osoby. To jest wizerunek który musimy zmienić,
jeżeli nie chcemy pozostać na marginesie, który tak naprawdę wszyscy
mają gdzieś. Jest to główny powód tego że stanowiąc poważna cześć
społeczeństwa. Żyjemy jak duchy, niewidoczni.
Jeżeli ktoś nas dostrzega, nie widzi partnera, tylko bezsilna pokrakę.

Wózki elektryczne Excel - prosze o opinie
targi
do studentów niepełnosprawnych...
SPAM - Wozek Meyra Spint GT
Szukanie oszczednosci.