Re: Polak wygrał maraton w Nowym Yorku!

From: "Inwalida" <i...@a...net>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Polak wygrał maraton w Nowym Yorku!
Date: Sun, 9 Nov 2003 05:16:49 +0100

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
news:003001c3a431$7e50e790$6a3c4cd5@aalde8e7h21i7u..
.

> To nie prawda ze malo interesuje - to zalezy od podania tematu. To tak jak
> jedzeniem - zawsze lepiej smakuje gdy ladnie wyglada.

Pewnie masz rację, tylko łatwiej podać bażanta, niż wróbla.

> Ale widze ze piszesz z lekka gorycza - dlatego ze czesto tak sie zdarza.

Jednak moja gorycz nie dotyczy sportu. Wszystko jedno ON czy nie.
Nasze media zajmują się pierdołami, bo to trafia do gawiedzi.
Jest to bardzo smutne, za to widowiskowe.
Co za tym idzie, ON będą pokazywać dopiero jak będzie co oglądać.
Np. piłka nożna niewidomych, albo coś zupełnie nowego, jak skoki
spadochronowe tetraplegików, czy zjazd paraplegików z Gubałówki.
Na dzień dzisiejszy, sami możemy podziwiać naszych kolegów,
i docenić pot przez nich wylany.
O wynikach dowiemy się pocztą pantoflową, jak w tym przypadku.

Pozdrawiam

P.S. Coś ze mną jest chyba nie tak. Większość moich postów jest mało
optymistyczna. Jak je czytam to sam mam doła :-D
Osobiście raczej nie mam powodów do tzw doła, jednak jak widzę
problemy moich kolegów, to mi się nóż w kieszeni otwiera.