8 latek-40st-grypa-poradzcie

1. Data: 2005-03-05 08:02:12

Temat: 8 latek-40st-grypa-poradzcie
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Czym zbijacie gorączkę u swoich dzieci? I co podajecie podczas
przeziebienia bądz grypy? Ja wczoraj sie przestraszyłam bo moj Dominik w
nocy miał prawie 40st.Byłam byłam u lekarza i stwierdził że to wirusówka
grypowata wiec jeśli mu goraczka do poniedziałku nie spadnie to mamy sie
pokazac.Ciekawi mnie jednak zbijanie gorączki tak wysokiej bo jakos o to
nie zapytałam....no i jak ustrzec zarażnia tym paskudztwem młodszego
synka....poradzcie
Pozdrawiam Kasia+Dominik 8 lat +Kuba 1,5 roku

2. Data: 2005-03-05 08:19:50

Temat: Re: 8 latek-40st-grypa-poradzcie
Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" napisał w wiadomości
> Czym zbijacie gorączkę u swoich dzieci?

Pyralginum 750mg.np 3/4 czopka
Avf

3. Data: 2005-03-05 09:02:01

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

ania foxy napisał(a):

> Pyralginum 750mg.np 3/4 czopka
> Avf

Ile maxymalnie można podać tej pyralginy na dzień?
Kasia

4. Data: 2005-03-05 09:31:12

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> Czym zbijacie gorączkę u swoich dzieci? I co podajecie podczas
> przeziebienia bądz grypy? Ja wczoraj sie przestraszyłam bo moj Dominik w
> nocy miał prawie 40st.

Nawet bardzo wysoka goraczke mozna zbic okladami, owijaniem a przy tak
wysokiej jak 40st. kapiela.
Nigdy nie uzywac zimnej wody (moze nast. wstrzas!). Zawsze stosuje sie do
tego rodzaju obnizen temp. wody troche nizsza niz wynosi temp.chorego i
stopniowo sie ja zmienia na chlodniejsza, mniej wiecej do temp. pokojowej.
Pokoj wietrzyc, w duzej ilosci podawac do picia chlodne plyny (rumianek,
lipa, "cienka" herbata, najlepiej b/cukru). W czasie goraczki nie podawac
mleka.

Oklady - jakas scierka, pielucha, gaza moczyc i polozyc na czolo, kark,
przeguby rak. Przykryc chorego lekko, np. przescieradlo, cienki koc -
sprawdzamy spadek temp. Po spadku temp. mozna przykryc koldra.
Owijania - zawijamy chorego (nago) w mokre, letnie przescieradlo (niektorzy
dod. w folie), a nastepnie w koce - sprawdzamy spadek temp. Po spadku temp.
ubieramy w suche pidzamy i pod koldre.
Kapiel - wkladamy chorego do wanny wypelnionej woda (temp.jak opisana wyzej)
i stopniowo dolewamy chlodniejszej - sprawdzamy spadek temp. Po spadku temp.
wycieramy ubieramy i szybciutko do lozka.
Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron
P.S.
Zycze zdrowia dzieciom.
Ja bardzo sporadycznie podawalam moim dzieciom leki przeciwgoraczkowe (moja
corka uczulona jest na paracetamol). Musze powiedziec, ze kapiel wspaniale
sie sprawdza. Natomiast, jesli juz musisz podac ktorys lek (doodbytniczy
szybko zbija, ale tez moze tak samo szybko pojawic sie goraczka) dobrze jest
rownoczesnie stosowac oklady.

5. Data: 2005-03-05 16:36:31

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA <k...@r...net> napisał(a):

> [...]
> synka....poradzcie
> Pozdrawiam Kasia+Dominik 8 lat +Kuba 1,5 roku

Lekarz koniecznie

6. Data: 2005-03-05 18:08:28

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tusuński napisał(a):

> Lekarz koniecznie

napisałam ze byłam u lekarza....czy miales na mysli to ze teraz mam tam
pojsc?
Kasia

7. Data: 2005-03-05 19:24:56

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA <k...@r...net> napisał(a):

> napisałam ze byłam u lekarza....czy miales na mysli to ze teraz mam tam
> pojsc?
> Kasia

Nie przeczytałem

8. Data: 2005-03-05 19:34:41

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przeczytałem

HEHE...no to wybaczam:)
Kasia

Jesli jestes z USA nie pisz o tym na polskich grupach dyskusyjny
bialy nalot
halucynacje ?
przeziębienie a zabieg laparoskopii??
zapalenie gęsiej nóżki