8 marca :-)(-:

11. Data: 2007-03-10 00:27:25

Temat: Re: 8 marca :-)(-:
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
Teoria;) A co do Dnia Kobiet to nie wiem jaki ma sens, poza służeniem
socjalkomunistycznym celom skłócenia kobiet i mężczyzn i obudzenia
wrogości pomiędzy płciami. "Dziel i rządź". Dlatego jak dla mnie jest
to w ogóle nieważne. Dopóki naokoło mnie są jakieś kobiety, codziennie
jest ich dzień;)

A w Rosji to jedno z największych świąt w roku. Dzień wolny od pracy. To
jeden, magiczny dzień, kiedy kobiety stają się boginiami, i mogą wszystko.
Żadna wrogość. Taki moment, kiedy kobieta (rosyjska) czuje się że jest
warta.

A.

12. Data: 2007-03-12 10:45:29

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeden, magiczny dzień, kiedy kobiety stają się boginiami, i mogą wszystko.
> Żadna wrogość. Taki moment, kiedy kobieta (rosyjska) czuje się że jest

Jakoś żal mi się zrobiło rosyjskich kobiet, skoro czują się coś warte
tylko jeden dzień w roku...

Pac

13. Data: 2007-03-15 22:59:51

Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena napisał(a):
> On 9 Mar, 11:54, "ksRobak" <r...@g...pl> wrote:

> No, no, i będzie przy tym wyglądała jak "księżniczka" - zadbana,
> pachnąca i pięknie ubrana, chociażby tylko w stringi, pończoszki i
> szpilki :D

Pani też ( jestem na terenie ksRobaka ) sprząta mieszkanie w szpilkach?
Ja nie jestem tak odważna :( w fartuchu pracuję, ale szpile także noszę,
do trzepania dywanu i do szorowania wanny. :)

ichbine

14. Data: 2007-03-16 11:58:43

Od: "Magda" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 23:59, ichbine <i...@o...KROPKA.pl> wrote:

> [...]
> Ja nie jestem tak odważna :( w fartuchu pracuję, ale szpile także noszę,
> do trzepania dywanu i do szorowania wanny. :)

Gotuję zawsze w szpilach, ale i w fartuchu, proszę Pani :), a do
trzepania dywanów i szorowania sanitariatów mam zawsze starannie
zrobiony makijaż, no i 4cm tipsy, ma się rozumieć :).

Pozdrawiam,
Magda

15. Data: 2007-03-16 13:37:50

Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> [...]
> trzepania dywanów i szorowania sanitariatów mam zawsze starannie
> zrobiony makijaż, no i 4cm tipsy, ma się rozumieć :).

Ależ z Pani drapierzca...:)
A umie Pani tak jak kotek, chować pazurki i mili mili grzecznusi?

ichbine

16. Data: 2007-03-16 14:16:34

Od: "Magda" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 14:37, ichbine <i...@o...KROPKA.pl> wrote:

> Ależ z Pani drapierzca...:)
> A umie Pani tak jak kotek, chować pazurki i mili mili grzecznusi?
>
> ichbine

Tak to tylko jak kurze wycieram, proszę Pani. Aha, i ewentualnie jak
ciasto na pierogi gniotę...:)
No a jak serwuję na stół, to dopiero jestem milusia, grzeczniusia i
"wypoczętusia" :)

Pozdrawiam,
Magda

17. Data: 2007-03-16 14:36:56

Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> [...]
> ciasto na pierogi gniotę...:)
> No a jak serwuję na stół, to dopiero jestem milusia, grzeczniusia i

A gdzie i kiedy Pani te pierożki serwuje? :) Ruskie? A zsiadłe mleko do
tego będzie? A skwarki? Dużo ich? Jak tam do Pani dojechać, to w Europie?

ichbine

18. Data: 2007-03-16 14:51:49

Od: "Magda" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 15:36, ichbine <i...@o...KROPKA.pl> wrote:

> A gdzie i kiedy Pani te pierożki serwuje? :) Ruskie? A zsiadłe mleko do
> tego będzie? A skwarki? Dużo ich? Jak tam do Pani dojechać, to w Europie?
>
> ichbine

Oj, eu, eu, Europa. Polen, Warschau, naturlich! :)
Serwuję pierożki, gdy mąż tylko ma ochotę, chociaż w zasadzie zawsze
ma ochotę :) Jednak dba o linię, hihi, więc czasami odpuszcza sobie
pierożki, a prosi o rybkę :) Zawsze dużo, bo facet 120 kg trochę
"pochłania" :) Zazwyczaj w piątek serwuję z kapustką, a ruskie to w
środy, ale tylko raz w miesiącu (z racji na to, że ruskie:)).
Skwareczki to tylko jak mąż zasłuży :) Na zsiadłe mleko nie musi
zasłużyć :)

Pozdrawiam,
Magda

19. Data: 2007-03-16 15:13:07

Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> [...]
> środy, ale tylko raz w miesiącu (z racji na to, że ruskie:)).
> Skwareczki to tylko jak mąż zasłuży :) Na zsiadłe mleko nie musi

Myśmy tu już z Matyldzikiem - kotkiem na walizkach siedzieli, gotowi do
drogi z mapą Europy w dłoniach, ale chyba sie rozmyślimy. Mam nadzieję,
że Pani tym nie urazimy. Nie chce nam się jakoś jechać i w cudzą rodzinę
się pakować, co obyczaje swoje posiada, bo my i też swoje mamy. Dużo
skwarek być musi!!!

ichbine

20. Data: 2007-03-16 16:33:32

Od: "AW" <P...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"ichbine" <i...@o...KROPKA.pl> wrote in message

> [...]
> że Pani tym nie urazimy. Nie chce nam się jakoś jechać i w cudzą rodzinę
> się pakować, co obyczaje swoje posiada, bo my i też swoje mamy. Dużo

Brawo dziewczynki, to dopiero filozofia!

:-)))

ciekawy temat flyera z tym "dobrem"
Organizacja organizacji
Teoria Umysłu