Re: A.Tysiąc o traumie aborcji

Data: 2008-05-07 20:39:13
Temat: Re: A.Tysiąc o traumie aborcji
Od: tren R <t...@p...pl>

Justyna pisze:

> Bo to skuteczna metoda..na robienie dzieci. Sprawdzająca się w przypadku
> kobiet o cyklu idealnym wykluczającym choroby, podróże, stres i inne
> czynniki. Prawdopodobieństwo zajścia w ciążę przy stosowaniu
> kalendarzyka jest niewiele niższe niż braku zabezpieczenia.

ciekawa kwestia, przerabiana przeze mnie osobiście.
w oderwaniu od jakiejkolwiek ideologii w skrócie powiem tak:

piguły - jest komfort współżycia, ale nie ma komfortu psychicznego.
mieliśmy obawy co do wpływu hormonów na zachowanie, generalnie - na
zdrowie. niestety, nikt nie da nam gwarancji, że stosowanie hormonów
odbędzie się niezauważalnie dla zdrowia mojej żony. są różne zdania na
ten temat, woleliśmy na zimne dmuchać. na nasz rozum, przyjmowanie
hormonów "extra" nie może być obojętne dla zdrowia. metoda porzucona.

prezerwatywy - brak komfortu współżycia, w konsekwencji brak komfortu
psychicznego. w sumie masakra. choć stosowana.

kalendarzyk - komfort współżycia, brak komfortu psychicznego.
minusy oczywiście znane.

summa summarum - najważniejsze jest dla mnie zdrowie mojej żony i to
żebym "po" nie musiał majstrować między swoimi nogami, zdejmując
kombinezon.

wynik tych naszych małżeńskich doświadczeń jest taki:
najbardziej nam pasuje brak "sztucznych" zabezpieczeń.
i to nie w wyniku przemyśleń o grzechu. kieruje nami czysta żywa
konieczność przyjemności. hedonizm.

może dlatego mamy już troje dzieci :)))

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl