A.Tysiąc o traumie aborcji

11. Data: 2008-05-06 22:18:37

Temat: Re: A.Tysiąc o traumie aborcji
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> Fascynujace! A jakie mondre?

po prostu prawdziwe.
dzieciak może być zawsze. choćbyś nie wiem jak się wytężał.
choćbyś zamiast kondoma wziął węża...

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

12. Data: 2008-05-06 22:18:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> wygodnie oddzielając od rozmnażania. Kto sobie z tego nie zdaje sprawy, po
> prostu mnie śmieszy swoim brakiem szerszego spojrzenia na potęgę biologii i
> jej mechanizmów.

A gdzie jest miejsce na głowę w tej biologii?

No dobra, idę pogłówkować ;-)
Ewa

13. Data: 2008-05-06 22:22:08

Od: "Justyna" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Tue, 06 May 2008 23:13:33 +0200, medea napisał(a):
> Naprawdę nie rozumiesz, po co Bóg/natura dal/a człowiekowi seks+orgazm?
> Nie
> dla zabawy ciałem/poduszkami. To my, ludzie, chętnie nadużywamy tej
> zabawki, na tyle chętnie, że zrobiliśmy z niej sobie oddzielną jakość,
> wygodnie oddzielając od rozmnażania. Kto sobie z tego nie zdaje sprawy, po
> prostu mnie śmieszy swoim brakiem szerszego spojrzenia na potęgę biologii
> jej mechanizmów.

Właściwie to przyjemność z seksu odczuwają trzy gatunki: ludzie, szympansy i
delfiny. I robią to dla zacieśnienia więzi społecznych-niezależnie od
instynktu posiadania potomstwa. Jakoś mi to nie pasuje to tego co piszesz..
Widać Bóg/natura dał nam możliwość przeżywania orgazmu z tych samych
przyczyn co delfinkowi-zupełnie oddzielnie od rozmnażania.
Zresztą-jesteśmy jedynym gatunkiem u którego owulacja jest ukryta i dzieci
robimy przypadkiem. Po to Bóg/natura dał nam rozum, żebyśmy mogli decydować
czy chcemy/możemy mieć potomstwo. Czy jesteśmy w stanie je świadomie
wychować-zwierzęta mają mechanizmy przesuwające ruję w okresach np. głodu.
Osobniki chore/słabe/z wadami genetycznymi są odrzucane-tego też nie
potrafimy.
I sorki, ale jak ktoś dzieci mieć nie może to ma z seksu zrezygnować? Bo
robi to dla czystej przyjemności?

14. Data: 2008-05-06 22:23:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 May 2008 00:18:37 +0200, tren R napisał(a):

> po prostu prawdziwe.
> dzieciak może być zawsze. choćbyś nie wiem jak się wytężał.
> choćbyś zamiast kondoma wziął węża...

Biologia w tym sama sobie pomaga: wystarczy zaburzenie terminu
jajeczkowania. Los pomaga biologii - np. poprzez pęknięcie prezerwatywy
(patrz: pani Tysiąc i jedna ;-P)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

15. Data: 2008-05-06 22:23:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 May 2008 00:18:59 +0200, medea napisał(a):

> A gdzie jest miejsce na głowę w tej biologii?
>
> No dobra, idę pogłówkować ;-)
> Ewa

Pogłówkuj, pogłówkuj. Własnie to szersze spojrzenie pada z glowy :-)

16. Data: 2008-05-06 22:40:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 May 2008 00:22:08 +0200, Justyna napisał(a):

> I sorki, ale jak ktoś dzieci mieć nie może to ma z seksu zrezygnować? Bo
> robi to dla czystej przyjemności?

Rozmawiamy cały czas o ludziach o zdrowych gonadach.

Ludzie niepłodni mają w sprawach seksu (i tylko w tych, nie zjeż się
przypadkiem sądząc, że nie uważam bezpłodności za tragedię) łatwiej po
prostu, no nie można ich pozbawiać wszystkiego. To tak ogólnie.

A szczególowo - wyjaśnię Ci to łatwo: kochając się ludzie bezpłodni nie
popełniają grzechu/odstępstwa od zasad, o ile szczerze pragnęli/pragną mieć
dziecko.
To trudne kwestie (osoba nie przygotowana mentalniem i merytorycznie
zarzuci mi krętactwo, ale nie zrażę się tym), to kwestie moralne, a zajmują
się nimi myśliciele, do których mi daleko, także kościelni. Miałam okazję
rozmawiać z nimi na te tematy, miałam takie szczeście, więc dzielę się nim
tutaj.
Podsumowując: to jest tak, jak ze złym w skutkach uczynkiem popełnionym w
dobrej wierze.

Więc się nie martw :-)

17. Data: 2008-05-07 05:17:37

Od: "Andrzejek" <chandy7[nieto]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

: "Alicja Tysiąc powiedziała, że nikt sobie nie zdaje sprawy z tego jak
trudna jest to dla kobiety decyzja (o aborcji - red.). - To jest naprawdę
bardzo ciężka decyzja - podkreśliła."
:
: http://wiadomosci.onet.pl/1743551,11,1,1,,item.html
:
: Czyżby potwierdzała istnienie traumatycznego syndromu okołoaborcyjnego? ;)
: Jeśli samo rozpatrywanie decyzji o aborcji tak stresuje to co dopiero sam
"zabieg"!?!
:
Może to oznaczać, że została zmanipulowana przez rozmaite Federy - i to
ciężko zmanipulowana.
A swoją drogą: czy nie powinna oddać dziecka za to odszkodowanie? W sensie
czy nie należy jej odebrać praw rodzicielskich za kidnaperskie wymuszenie
prawne?

Andrzejek

18. Data: 2008-05-07 06:27:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Ludzie niepłodni mają w sprawach seksu (i tylko w tych, nie zjeż się
> przypadkiem sądząc, że nie uważam bezpłodności za tragedię) łatwiej
> po prostu, no nie można ich pozbawiać wszystkiego. To tak ogólnie.

A Ty jeszcze możesz czy już nie możesz (mieć dzieci), że tak zapytam
mało delikatnie? I nie, mnie nie musisz odpowiadać :>

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2008-05-07 06:41:17

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 00:40, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> tutaj.
> Podsumowując: to jest tak, jak ze złym w skutkach uczynkiem popełnionym w

Bodaj krol Jerzy V Windsor, po wizycie w domu rozpusty mial
powiedziec: rzecz sama w sobie przyjemna, ale ruchy niegodne krola. To
sie nazywa: hipokryzja! Kiedy gruby jak beczka ksiadz mowi o grzechu
braku umiaru, to jest szczegolnie przekonujacy, bowiem sam doswiadcza
tychze slabosci natury ludzkiej. Czy zatem, mysliciele katoliccy sa
rownie dodbrze (empirycznie) zorientowani w kwestiach seksualnosci
czlowieka?

J-23 Flegiel von Trop

20. Data: 2008-05-07 07:05:22

Od: "Justyna" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozmawiamy cały czas o ludziach o zdrowych gonadach.

Ale część tych ludzi o zdrowych gonadach też nie może mieć dzieci. I nie
chodzi o bezpłodność, ale np. hemofilię, cukrzycę, choroby nerek czy zakaźne
(HCV, HIV, żeby nie było-zakażeni przez krew-inne drogi pomińmy), albo
ryzyko genetyczne (dwoje nosicieli genów mukowizcydozy czy dystrofii).
Teoretycznie mogą mieć dzieci, ale czy fakt, że odpowiedzialnie rezygnują z
ich posiadania (nie chciałabym osobiście żyć ze świadomością, że moja mama
umarła wydając mnie na świat). Czy to odbiera im prawo do cieszenia się sobą
fizycznie? Świadomość, że w chwili poczęcia skazaliby swoje dziecko na
cierpienie i śmierć? Dla mnie to morderstwo. Z tego co pamiętam kościół
katolicki już rozgrzesza osoby z HIV z używania prezerwatyw.
Niestety żyjemy w 21 w. gdzie beztroskie wydawnie na świat dzieci prowadzi
do tragedii. Kto chciałby potem spojrzeć w oczy swojemu dziecku i
powiedzieć: za 2-3 lata umrzesz, bo rodzice kierowali się wiarą zamiast
rozsądkiem.

> [...]
> tutaj.
> Podsumowując: to jest tak, jak ze złym w skutkach uczynkiem popełnionym w

Są takie chwile, że dziękuję Bogu, że nie jestem wierząca.
Wątpię, żeby Bóg przedstawiany jako miłosierny Ojciec dał nam jednocześnie
rozum i możliwość odczuwania przyjemności tylko po to, żeby później karać
nas za jednoczesne korzystanie z obu.
Kwestią bardzo moralną jest czy mając świadomość poczęcia dziecka chorego
mam rezygnować z tego co sam Bóg mi dał- z możliwości dzielenia miłości
fizycznej. Czy wiedząc, że zachodząc w ciążę mogę pozbawić dziecko matki nie
powinnam się przed tym zabezpieczyć? I dlaczego plemnik ma mieć większe
prawa odemnie (bo rozmawiamy chwilowo o życiu poczynanym, a nie poczętym)?

Pozdrawiam
Justyna

MK Ultra zbrodniczy program
Co to za podejrzana cisza?