Re: A co to to, co Wy tak z tymi gwiazdkami (niby-ocenami)?

From: Nagash <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: A co to to, co Wy tak z tymi gwiazdkami (niby-ocenami)?
Date: Thu, 1 Apr 2010 07:51:47 +0200

Dnia Wed, 31 Mar 2010 16:41:59 -0700 (PDT), darr_d1 napisał(a):

> Gdzie się nie spojrzy, jakieś noty, oceny. A co to to niby ma być? I
> na jaką skalę to przekładać?
>
> Zauważyłem też przy okazji, że największa ilość najwyższych ocen
> przypada na wypowiedzi, które w jakiś tam sposób krytykują czy też
> dyskredytują wirtualną postać "Endera". Tak bardzo go lubicie, że
> próbujecie w ten sposób obalić jego "pozycję" na grupie, czy też może
> tak bardzo chcecie go w ten sposób stąd wykopać? ;-)
>
> A wogóle to nie za bardzo rozumiem sens i cel wystawiania komuś takich
> ocen. Zawsze są one subiektywne i nigdy nie wiadomo kto je wystawia.
> [...]

Bo ludzie zaczynają cierpieć na DODYZM ! Osoba owa od paru lat jest w jury
jednego z programów jakich wiele a w których inny celebryt robi z siebie
idiotę i otrzymuje za to jakieś oceny. Ludzie to oglądają, zajadając czipsy
i powoli sami chcą oceniać.
Ędzio zaś to jest właśnie newsowa Doda ! Nie ma nic do powiedzenia a
jedynie ostro prowokuje. Szkoda tylko, że z grupy .sci z powodzeniem i
aprobatą robi kafeterię.