A co to to, co Wy tak z tymi gwiazdkami (niby-ocenami)?

1. Data: 2010-03-31 23:41:59

Temat: A co to to, co Wy tak z tymi gwiazdkami (niby-ocenami)?
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie się nie spojrzy, jakieś noty, oceny. A co to to niby ma być? I
na jaką skalę to przekładać?

Zauważyłem też przy okazji, że największa ilość najwyższych ocen
przypada na wypowiedzi, które w jakiś tam sposób krytykują czy też
dyskredytują wirtualną postać "Endera". Tak bardzo go lubicie, że
próbujecie w ten sposób obalić jego "pozycję" na grupie, czy też może
tak bardzo chcecie go w ten sposób stąd wykopać? ;-)

A wogóle to nie za bardzo rozumiem sens i cel wystawiania komuś takich
ocen. Zawsze są one subiektywne i nigdy nie wiadomo kto je wystawia.
Tak więc, jak dla mnie, ich wartość (jakakolwiek) jest dość marna...

Pozdrawiam,
darr_d1

2. Data: 2010-04-01 05:26:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 napisał(a):
> [...]
> ocen. Zawsze są one subiektywne i nigdy nie wiadomo kto je wystawia.
> Tak więc, jak dla mnie, ich wartość (jakakolwiek) jest dość marna...

Gwiazdki są po to, żeby Ikselcia cierpiała na ich brak, celowo je po
to wymyślono;) Tu moim zdaniem po prostu chodzi o niezgadzanie się z
treścią postu i jak ktoś tą niezgodę, czy błąd zauważy, to inni dają
gwiazdki. Jednak czasem ma się wrażenie, że te gwiazki dają jacyś
niepoczytalni...a szczególnie wtenczas kiedy rozmówca ma ich więcej
odmnie;)

3. Data: 2010-04-01 05:51:47

Od: Nagash <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Mar 2010 16:41:59 -0700 (PDT), darr_d1 napisał(a):

> [...]
> ocen. Zawsze są one subiektywne i nigdy nie wiadomo kto je wystawia.
> Tak więc, jak dla mnie, ich wartość (jakakolwiek) jest dość marna...

Bo ludzie zaczynają cierpieć na DODYZM ! Osoba owa od paru lat jest w jury
jednego z programów jakich wiele a w których inny celebryt robi z siebie
idiotę i otrzymuje za to jakieś oceny. Ludzie to oglądają, zajadając czipsy
i powoli sami chcą oceniać.
Ędzio zaś to jest właśnie newsowa Doda ! Nie ma nic do powiedzenia a
jedynie ostro prowokuje. Szkoda tylko, że z grupy .sci z powodzeniem i
aprobatą robi kafeterię.

4. Data: 2010-04-01 07:42:32

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.04.2010 Nagash <n...@p...onet.pl> napisał/a:

> Ędzio zaś to jest właśnie newsowa Doda ! Nie ma nic do powiedzenia a
> jedynie ostro prowokuje. Szkoda tylko, że z grupy .sci z powodzeniem i
> aprobatą robi kafeterię.

To ta grupa miała kiedyś coś wspólnego z sci?
--
Relpp

5. Data: 2010-04-01 07:59:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" <n...@m...px> napisał w wiadomości

> To ta grupa miała kiedyś coś wspólnego z sci?

Hehe, dobre - wiekszosc localsow wyglada jakby raczej wolala o sobie myslec,
iz posiadaja dostep do wiedzy tajemnej.

6. Data: 2010-04-01 08:03:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-kwiecień-10, darr_d1 wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> ocen. Zawsze są one subiektywne i nigdy nie wiadomo kto je wystawia.
> Tak więc, jak dla mnie, ich wartość (jakakolwiek) jest dość marna...

spoko, najprawdopodobniej to samoocena :)

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

7. Data: 2010-04-01 08:25:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" napisał:

> To ta grupa miała kiedyś coś wspólnego z sci?

Zdaje się, że Ędzio zaczął od nawoływania do powrotu do naukowego
charakteru za pomocą inwektyw. Chyba, że to była jeno zasłona dymna.

--
Pozdrawiam - Aicha

Nie istniejemy po to, żeby jeść oraz spać.
Trzeba być szczęśliwym, uciekać, jeśli jest źle /Waris Dirie/

8. Data: 2010-04-01 08:26:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Mar 2010 22:26:20 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Gwiazdki są po to, żeby Ikselcia cierpiała na ich brak, celowo je po
> to wymyślono;)

Ta, szczególnie w moim czytniku są widoczne iście jak na zachmurzonym
niebie :-)

> (...)Jednak czasem ma się wrażenie, że te gwiazki dają jacyś
> niepoczytalni...a szczególnie wtenczas kiedy rozmówca ma ich więcej
> odmnie;)

A Ty to masz w ogóle jakieś gwiazdki??? - jesli już, to dla mnie moje
(jakieśtam-ileśtam, byle jak najwięcej) są jak odznaczenia na polu walki,
pierś mam nimi usianą jak ruski generał ;-PPP

9. Data: 2010-04-01 08:34:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Pusia, popatrz lepiej na swój poziom naukowy, oki?
> Bo chyba nic się nie zmienił od tamtego czasu, ani sprzed niego ;-P

Ja tu nie przyszłam robić rozpierduchy, jak niektórzy.

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
iż mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

10. Data: 2010-04-01 08:54:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Apr 2010 10:03:45 +0200, tren R napisał(a):

> spoko, najprawdopodobniej to samoocena :)

Nawet na pewno.
Wystawiając gwiazdki komuś wystawia się ocenę tylko sobie.

Re: Co chcę na urodziny?
Mezczyni wola fantazjowac
Panom zagubionym :)
Re: Fochy są w jej naturze