A co z podnoszeniem ciężarów?

1. Data: 2002-11-30 14:58:00

Temat: A co z podnoszeniem ciężarów?
Od: Krzysztof Kudłacik <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirował mnie wątek news:as8k43$s5$1@news.onet.pl o "Waszym ideale".
Ponieważ parę dni temu oglądałem w telewizorku zawody w podnoszeniu
ciężarów KOBIET, chciałem zapytać - co Szanowne Loleżanki sądzą o
uprawianiu tej dyscypliny przez kobiety? Ja po pół godzinie spoglądania na
te "osobniki" podnoszące po 200 kg i ważące np. 123 kg pozstaję przy swoim
dość nieoryginalnym wniosku: kobiety - ręce precz od sztangi!
// nasza mistrzyni Beata Wróbel jest bardzo sympatyczna i na tle swoich
konkurentek jest śliczna.
--
Polska Strona Programu The Bat! http://thebat.pl
Camera-Obscura http://camera.art.pl

1. Data: 2002-11-30 16:35:31

Temat: Re: A co z podnoszeniem ciężarów?
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kudłacik" <u...@n...pl> napisał w wiadomości
.

> // nasza mistrzyni Beata Wróbel jest bardzo sympatyczna i na tle swoich
> konkurentek jest śliczna.

Potwierdzam - bardzo sympatyczna i ładna.
A co do reszty - nie samą cielesnością człowiek żyje (tak,tak, kobieta też
człowiek) - może czasem warto poświęcić nasze chuderlawe POP wzorce i
odważnie dążyć do swego celu. Zresztą o przydatności do konkretnej
dyscypliny sportowej w dużej mierze decydują wrodzone predyspozycje. Jak bym
chciała podnosić ciężary, to potencjalny trener padł by ze śmiechu.

A chude,żyrafionogie kobietki - laleczki - to wymysł naszej pokręconej
epoki, w renesansie mogły by służyć do straszenia dzieci. Rubensowsk Saskia
dość podobnych rozmiarów jak ciężarówki - a jaka piękna i świetlista.

Sowa

1. Data: 2002-11-30 17:01:36

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kudłacik" <u...@n...pl> napisał w wiadomości
.
| // nasza mistrzyni Beata Wróbel jest bardzo sympatyczna i na tle swoich
| konkurentek jest śliczna.

A ona nie ma na imię Agata? Hmm czyżby coś mi się pomyliło... ?
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-11-30 17:22:07

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> // nasza mistrzyni Beata Wróbel
Agata Wróbel ;)))

Poz, Kasia

1. Data: 2002-11-30 18:46:38

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> A chude,żyrafionogie kobietki - laleczki - to wymysł naszej pokręconej
> epoki, w renesansie mogły by służyć do straszenia dzieci.

Ale juz w sredniowieczu nie tak bardzo ;-)
Nie wszystkie chudzinki sa laleczkami, nie uogolniajmy :-) Mnie sie te
szczuple kobiety podobaja - pewnie dlatego, ze sama nigdy taka nie bede ;-)
Mysle ze wiele zalezy od kobiety - zadbana, swiadoma swojej urody,
inteligencji, w kazdym rozmiarze jest piekna - sprawdzone posrod kolezanek i
znajomych :-)

Gosia

1. Data: 2002-11-30 19:59:44

Od: Krzysztof Kudłacik <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 30 Nov 2002 18:22:07 +0100, Kasia wrote in <asas3k$otj$1@news.tpi.pl>:

> Agata Wróbel ;)))

Upsss ... racja. Ale przynajmniej wiadomo o kogo chodzi - "Wróbelek" w
konfrontacji z wagą "open" oraz koraliki we włosach.

1. Data: 2002-11-30 23:13:32

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości

> Użytkownik Sowa <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Ale już w średniowieczu nie tak bardzo ;-)

Fakt, w dodatku średniowiecze uświęciło nie jednego anorektyka. Chociaż, ich
intencje były jakby odwrotnością dzisiejszych, oni odrzucali swoją
cielesność w imię Boga, Dzisiaj ciało zostaje odrzucone w imię cielesnej
doskonałości, której nie jest w stanie sprostać. : (

> Nie wszystkie chudzinki są laleczkami, nie uogolniajmy :-)

Uogólnieniem estetyki naszego wieku jest Barbie. Trudno zaprzeczyć jej
istnieniu i wpływowi jaki ma na kreowanie wizerunku kobiety.
Choć nie ukrywam, iż z radością widzę jak zaczyna odchodzić do lamusa. :_)))

Jako ciekawostkę dopiszę jakie uogólnienie estetyczne lat 60 tych wyłoniło
się w powieści J.G. Ballarda.
1 Jacqueline Kennedy - jako ideał kobiety( piękna i bogata.)
2. Sex kojarzony z przemocą.
3. Samochód jako drugi główny bodziec sexualny epoki.
Kwintesencją fantazji epoki jest scena gdy Jacqueline Kennedy jedzie
kabrioletem , w chwili zabójstwa męża, z jego trupem w ramionach. (Sławna
poprzez rozpowszechnianie w TV)
Gdy się na to natknęłam, trochę mną wstrząsnęło, ale jak to przemyśleć...
Może to korzenie programów typu reality show.

Sowa

1. Data: 2002-12-01 12:35:02

Od: "Mirabelka" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" >

> A chude,żyrafionogie kobietki - laleczki - to wymysł naszej pokręconej
> epoki, w renesansie mogły by służyć do straszenia dzieci.

... ale nie zaprzeczysz, ze taki typ budowy tez sie zdarza 'dany od boga' i
co proponujesz takim kobietom? Brak akceptacji wlasnego wygladu?

Rubensowsk Saskia
> dość podobnych rozmiarów jak ciężarówki - a jaka piękna i świetlista.

Rzecz gustu...

pozdrawiam
Mirabelka

1. Data: 2002-12-01 19:51:09

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> te "osobniki" podnoszące po 200 kg i ważące np. 123 kg pozstaję przy swoim
> dość nieoryginalnym wniosku: kobiety - ręce precz od sztangi!

Zgadzam się. Zastanawiam się, jakie straszne kłopoty zdrowotne bedą miały te
dziewczyny po ukończeniu kariery zawodowej (albo jeszcze przed). Nie wierzę,
że podnoszenie takich ciężarów nie pozostawi śladu w ich organizmach. Nawet
w czasie zawodów nietrudno było zauważyc, że niektóre zawodniczki z
ledwością o własnych nogach schodziły z podestu.
Bardzo mi ich szkoda. Mam nadzieję, że wiedzą o wszystkich konsekwencjach
uprawiania tego zawodu.

Ewa

1. Data: 2002-12-01 21:20:10

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy sport uprawiany zawodowo niesie negatywne dla zdrowia konsekwencje.
Nie tylko podnoszenie ciężarów przez kobiety.

Mariza - kupilam :-)
PRAWDZIWE perfumy
Drula Forte a solarium
Zakolanówki - gdzie kupić?