A do ślicznej spódniczki, śliczna czapeczka.

1. Data: 2005-09-16 06:33:51

Temat: A do ślicznej spódniczki, śliczna czapeczka.
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://uroda.onet.pl/21513,0,3,galeria_spec.html

A do slicznej czapeczki, śliczny makijaż:
http://uroda.onet.pl/21513,0,8,galeria_spec.html

Czy ktoś wie, czemu "kobieta modna" ma wyglądać jak ostatnie nieszczęście
ubrane w ciuchy po Gajowym Marusze i jego maci?
I malować się jak przedszkolak co się naoglądał filmów o Barbarelli
http://uroda.onet.pl/21513,0,4,galeria_spec.html ? Bo ja nic nie rozumiem.
:>
Przecież te babki na zdjęciu wyglądałyby ze 100 razy lepiej , gdyby nie ten
straszny malunek oczu i jakby sie choć trochę uśmiechnęły. Czemu one mają
nakazane latać po wybiegu z minami siódmego nieszczęścia? 8-/

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

1. Data: 2005-09-16 07:21:58

Temat: Re: A do ślicznej spódniczki, śliczna czapeczka.
Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> straszny malunek oczu i jakby sie choć trochę uśmiechnęły. Czemu one mają
> nakazane latać po wybiegu z minami siódmego nieszczęścia? 8-/

bo modelka to nie wieszak na ubrania tylko człowiek, i ma wnętrze, i ten
makijaż uzewnętrznia targające nią sprzeczności, ból istnienia... mam
kontynuować? ;)
A po za tym to Ty Sowa chyba nie rozumiesz sztuki. A raczej Sztuki ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-09-16 07:45:05

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" napisał w wiadomości news:dgdp0e$2hm$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> straszny malunek oczu i jakby sie choć trochę uśmiechnęły. Czemu one mają
> nakazane latać po wybiegu z minami siódmego nieszczęścia? 8-/

Zaraz nakazane. Głodne są.

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-09-16 07:54:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
(...)
> http://uroda.onet.pl/21513,0,4,galeria_spec.html ? Bo ja nic nie rozumiem.
> :>

Oo, podobną czapkę, tylko z naturalnej skóry mam do jazdy konnej.
Mogę sobie zrobic (oczywiscie tez tylko do stajni) taki makijaż i bedę
super modna ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-09-16 08:43:01

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Oo, podobną czapkę, tylko z naturalnej skóry mam do jazdy konnej.
> Mogę sobie zrobic (oczywiscie tez tylko do stajni) taki makijaż i bedę
> super modna ;)

To proponuję, tak na wszelki wypadek, bo wiadomo ze bydlę płochliwe bywa,
się nie zna i może mody nie docenić, koniu* tez czapeczkę zainstalować.
Najlepiej wcześniej i też z daszkiem. Na oczka. ;)))

--
Edyta Czyż

* temu misiu.

1. Data: 2005-09-16 09:04:01

Od: "Samanna" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież te babki na zdjęciu wyglądałyby ze 100 razy lepiej , gdyby nie ten
straszny malunek oczu i jakby sie choć trochę
> uśmiechnęły.

A Tobie byłoby wesoło jakbyś publicznie paradowała w czymś takim?
:)

Samanna

1. Data: 2005-09-16 09:38:25

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/16/2005 8:33 AM,Użytkownik Sowa usiadł wygodnie i napisał:

> http://uroda.onet.pl/21513,0,3,galeria_spec.html

To nie przebije slicznej spodniczki :)

> A do slicznej czapeczki, śliczny makijaż:
> http://uroda.onet.pl/21513,0,8,galeria_spec.html

ach, Karl Lagerfeld. To wszystko tlumaczy... Wystarczy zobaczyc jak ten
pan sie ubiera :)). Jesli "makijazysta" ubiera sie tak samo, to ja sie
nie dziwie ;) A teraz sa modne takie rzesy a la lalka i w jakims
pismidle byl nawet instruktaz, jak takie cos zrobic.

> Czy ktoś wie, czemu "kobieta modna" ma wyglądać jak ostatnie nieszczęście
> ubrane w ciuchy po Gajowym Marusze i jego maci?

Nic nie przebije Arkadiusa :)))

> I malować się jak przedszkolak co się naoglądał filmów o Barbarelli
> http://uroda.onet.pl/21513,0,4,galeria_spec.html ? Bo ja nic nie rozumiem.

Tez gdzies bylo, ze maja teraz wziecie modelki o dzieciecych twarzach.
Ja nawet nie staram sie zrozumiec, nie ma sensu :)

> Czemu one mają
> nakazane latać po wybiegu z minami siódmego nieszczęścia? 8-/

Podlaczam sie pod to, co napisala aga.p: przeca one zaglodzone...
I chyba jeszcze panuje jakas moda na kobiete-wampa. A wamp musi byc
koniecznie smiertelnie powazny. I grozny.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-16 09:56:45

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

Skoro

> Tez gdzies bylo, ze maja teraz wziecie modelki o dzieciecych twarzach.

> I chyba jeszcze panuje jakas moda na kobiete-wampa. A wamp musi byc
> koniecznie smiertelnie powazny. I grozny.

to co sie dziwmy, ze taki efekt wychodzi.

th

1. Data: 2005-09-16 11:17:38

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> To proponuję, tak na wszelki wypadek, bo wiadomo ze bydlę płochliwe bywa,
> się nie zna i może mody nie docenić, koniu* tez czapeczkę zainstalować.
> Najlepiej wcześniej i też z daszkiem. Na oczka. ;)))

Bydlę ocenia ogólny pokrój człowieka, makijażu nie zauważa :) Widziałam
jak cała szkółka "glebnęła", bo instruktor otworzył parasol, a moje
własne bydlę nie chciało podejść, jak pierwszy raz włożylam kapelusz.
Po tym kapeluszu czapka już przeszła bez wrażenia ;)
Natomiast makijaż doceniał rotek znajomych - zlizywał natychmiast
jednym chlapnieciem ogromnego jęzora.
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Claudia z zegarkiem
Abgymnic - czy dziala?