A dziś uderzyłam się ja :<

1. Data: 2003-07-12 15:07:30

Temat: A dziś uderzyłam się ja :<
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ledwo co pisałam o kocie...
Wysiadając z taryfy, po zakrapianej imprezce przylutowałam w drzwi. To było
ok. 3-4 w nocy. Siedzę teraz jak jakiś Aborygen, przewiązałam sobie głowę
hustką mokrą bo zauważyłam że to koi ból. Mam guza po prawej stronie, a
walnęłam się jakby tuż obok brwi i tam, gdzie facetom się robią zakola...
nie wiem jak inaczej yto ująć. Nie mdli mnie i tak dalej, ale boję się, czy
jakieś następstwa...
I jak szybko schodzi guz?... Opuchlizna, może tak.

Dziękuję...

Pozdrawiająca w bólu
Ania

2. Data: 2003-07-12 16:45:35

Temat: Re: A dziś uderzyłam się ja :<
Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

dipsom_ania wrote:

> [...]
> boję się, czy jakieś następstwa...
> I jak szybko schodzi guz?... Opuchlizna, może tak.

Wstrząśnienia mózgu zdarzają się w większości przypadków wychodzenia
z taksówki, zaś opuchlizna schodzi rzadko kiedy.

Ej, nie przesadzasz trochę? To tylko guz. Nawet nie straciłaś przytomności.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

Ready for this?

3. Data: 2003-07-12 17:26:28

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Jarzynka" <t...@S...cpi.pl.XX> napisał w
wiadomości news:5784660.RF8BMADyG6@arista.neostrada.pl...

> Wstrząśnienia mózgu zdarzają się w większości przypadków wychodzenia
> z taksówki, zaś opuchlizna schodzi rzadko kiedy.

Ciężko mi się śmiać bo boli, ale.... :D

> Ej, nie przesadzasz trochę? To tylko guz. Nawet nie straciłaś
przytomności.

Może przesadzam, ale jestem hipochondryczką :(
Ania

4. Data: 2003-07-12 17:28:54

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wstrząśnienia mózgu zdarzają się w większości przypadków wychodzenia
> z taksówki, zaś opuchlizna schodzi rzadko kiedy.

Aż Mamie pokazałam... też się uśmiała.. ;)))
Ania

5. Data: 2003-07-12 17:38:26

Od: Andreas <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bep87r$76r$1@inews.gazeta.pl>, d...@g...pl says...
> Ledwo co pisałam o kocie...
> Wysiadając z taryfy, po zakrapianej imprezce przylutowałam w drzwi. To było
> ok. 3-4 w nocy. Siedzę teraz jak jakiś Aborygen,

Aniu nie badz rasistka bo cie Bozia pokaze i znowu sie w cos hukniesz!

:-)

--
Andreas

6. Data: 2003-07-12 17:46:20

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andreas" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Aniu nie badz rasistka bo cie Bozia pokaze i znowu sie w cos hukniesz!
>
> :-)

;))...
Nie, nie jestem rasistką (wręcz przeciwnie), tak mi się napisało tylko.
Ania

7. Data: 2003-07-12 18:47:51

Temat: Re: A dziś uderzyłam się ja :< [OT...]
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andreas" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Aniu nie badz rasistka bo cie Bozia pokaze i znowu sie w cos hukniesz!

A propos Bozi...
Kolega mnie odwiózł, zasnęłam w taryfie. I jak już wychodziłam (i się
uderzyłam) to po drodze do domu zgubiłam drogie okulary. Przypuszczam, że
musiały mi sięw taryfie przekrzywić, może chciałam je poprawić i upuściłam
czy coś...
Przed południem jakaś dziewczynka je przyniosła pytając czy należą do nas.
(Były przy furtce).
Bóg czuwa...... Nie po raz pierwszy się o tym przekonuję.
Ania

8. Data: 2003-07-12 21:42:25

Od: "Adam" <s...@o...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bep87r$76r$...@i...gazeta.pl,
dipsom_ania <d...@g...pl> zostało napisane:

> [...]
> mnie i tak dalej, ale boję się, czy jakieś następstwa...
> I jak szybko schodzi guz?... Opuchlizna, może tak.

to kot. on sie zemscil. koty tak mają...

--
Adam gg# 402495
_________

9. Data: 2003-07-12 23:37:38

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może przesadzam, ale jestem hipochondryczką :(
> Ania

widać ;)

10. Data: 2003-07-13 09:24:15

Od: Andreas <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bepgcu$mt9$1@inews.gazeta.pl>, d...@g...pl says...

> Może przesadzam, ale jestem hipochondryczką :(
> Ania

A wiesz Ania, ze jak sie bedziesz tak przejmowac swoim stanem zdrowia,
to mozesz z nerw zachorowac na jakies powazne chorobsko?

--
Andreas

do jakiego lekarza - > przedwczesny wytrysk
jęczmień...
Krosty u czterolatka - HELP!
Re: płód człowieka
Re: płód człowieka