A ja mam prośbe

1. Data: 2001-01-11 10:17:24

Temat: A ja mam prośbe
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Speców od serwisów vege - nadajcie sobie jakąś wspólną domene np. właśnie
"vege" co by łatwiej was było plonkować ?

A jak chcecie podawać przepisy to je po prostu napiszcie w poscie i nie
reklamujcie swoich stron.

--
ostry

1. Data: 2001-01-11 10:24:59

Temat: Re: A ja mam prośbe
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93jtt7$8dl$...@f...man.torun.pl...
> [...]
> "vege" co by łatwiej was było plonkować ?
>
> A jak chcecie podawać przepisy to je po prostu napiszcie w poscie i nie

A czy ja moge na tej grupie reklamowac moj serwis?
--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-01-11 10:50:13

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja moge na tej grupie reklamowac moj serwis?
> --
> DanaB
> http://www.kuchnia.com.pl
> Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

Dana możesz!... ;-)))
Ale nie musisz - już robię to za Ciebie... ;-)))
Jest świetny, najlepszy i najwspanialszy...
Bardzo, bardzo mi się podoba...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-01-11 10:58:34

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostry" <o...@e...com.pl> napisał...

> A jak chcecie podawać przepisy to je po prostu napiszcie w poscie i nie
> reklamujcie swoich stron.

Kiedyś czytałam coś o netykiecie, w tym o dobrym zachowaniu na grupach
dyskusyjnych...
Nie ma to związku z prawami autorskimi tylko właśnie z netykietą.
Jeśli w necie wiszą jakieś treści to się ich w poście na grupę nie kopiuje
tylko podaje link do strony. Dlaczego tak? Otóż dlatego, żeby nie obciążać
wszystkich grupowiczów ściąganiem megabajtów treści być może nie do kończ
ich interesującej...
A stopka może zawierać adresy stron www, adresy email i inne dowolne napisy,
ale w rozsądnej ilości... Jest to pewna forma reklamy, ale ogólnie
przyjęta...

1. Data: 2001-01-11 11:45:12

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkich grupowiczów ściąganiem megabajtów treści być może nie do kończ

Nie chodziło mi o stopkę !
Ściągnięcie kilku bajtów przepisu trwa o wiele szybciej niż otwarcie strony
www i doszukanie się przepisu na stronie - jeśli jeszcze na to nie zwróciłaś
uwagi, to sprawdź ze stoperem w ręku.

--
ostry

1. Data: 2001-01-11 11:46:01

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja moge na tej grupie reklamowac moj serwis?

Ty to zawsze nienachalnie robisz w stopce :)))

--
ostry

1. Data: 2001-01-11 12:37:13

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wystarczy poprosic. nastepnym razem bede kopiowala tresc. szczesliwy?

Ja może niekoniecznie, ale inni pewnie tak :) - w końcu to jest grupa o
kuchi ( ostatnio szeroko pojętej ale IMHO to dobrze :) a nie o linkach do
stron o kuchni.

> nie musisz odrazu naskakiwac. na przykladzie joanny jeszcze sie nie
> nauczyles?

Skakać nie mogę, bo mam ( sory za rym - przypadek ) zwichniętą nogę.
Co do nauki - wiesz jak jest "nową przypowieść Polak sobie kupi, że i przed
szkodą i po szkodzie głupi" ;)

> a dla tych co chca bede podawala zdres. bo i zrodlo musze podac - zeby
znow
> nie bylo chcecy z prawami autorskimi - ze niby je sobie przypisuje.

A z tymi prawami autorskimi to chyba przesada była więc można dać sobie
spokój.

--
ostry

1. Data: 2001-01-11 12:38:23

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> [...]

a dla tych co chca bede podawala zdres. bo i zrodlo musze podac - zeby znow
nie bylo chcecy z prawami autorskimi - ze niby je sobie przypisuje.

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-11 12:45:42

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ooooooo, a to niespodzianka...... :)))))

Niby dlaczego ? W końcu ile można tych przepisów - taki mały antrakt zawsze
się przyda.

Poza tym coś pisałaś o sesji ? Weź się do nauki a nie ślęczysz prze
monitorem z palcem na klawiszu F5 ;)))

--
ostry

1. Data: 2001-01-11 12:48:23

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> w końcu to jest grupa o
> kuchi ( ostatnio szeroko pojętej ale IMHO to dobrze :)

ooooooo, a to niespodzianka...... :)))))

> [...]

'Uniwersalny makaron' na Uczcie
szczupak raz jeszcze
Mam agar-agar i co dalej?
sery plesniowe