A ja mam pytanie ważki: łer?

61. Data: 2012-11-15 08:13:56

Temat: Re: A ja mam pytanie ważki: łer?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:k81478$ibp$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Eee tam- mnie już to znudziło. Napisz lepiej coś miłego.:-)

A juz miales wyniki. Zmarnowales terapie. Demon wygral.

62. Data: 2012-11-15 08:16:31

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-14 12:23, Chiron pisze:
> [...]
> trochę przez przekorę, trochę przez chęć poeksperymentowania, a trochę
> dla zabawy. To cienias. Na dodatek silnie znerwicowany.

Z tego co widzę, to Ghost z Iską mają raczej dość sporo czasu i paplają
sobie tutaj, ale gdzie jest napisane, że trzeba być tutaj prawomyślnym
zgodnie z jakimiś sztywnymi regułami czy tematyką?
Może czasem zaczepiają kogoś i podśmiewają się z niego, jak chociażby ze
mnie, ale ja w tych ich paplaninie czy zaczepkach nie widzę jakiejś
złości czy agresji.
Dużo bardziej niezrozumiała jest dla mnie np. tolerancja dla agresji i
bluzgów globa, której masz pod dostatkiem, niż zastrzeżenia pod adresem
tych dwojga.
Może więc powinieneś tym bardziej postarać dojść do porozumienia ze
swoimi odczuciami względem nich zamiast kurczowo trzymać się swojego
punktu widzenia tego, jak powinni się zachowywać, żebyś mógł to
zaakceptować?

63. Data: 2012-11-15 08:42:11

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odczuciami względem nich zamiast kurczowo trzymać się swojego punktu
> widzenia tego, jak powinni się zachowywać, żebyś mógł to zaakceptować?

To nie tak. Ja już to zaakceptowałem dawno- przecież to świadczy o nich.
Napisałem Ci- to rodzaj eksperymentu- ale raczej nic nowego z tego nie
wyjdzie, więc splonkowałem ghostka. Jeśli chodzi o Iskę- to naprawdę nie mam
o niej złego zdania. Może tak- uważam, że ma w sobie spore możliwości- no
ale jest jak jest:-).
W każdym bądź razie- skoro mówimy o tej 3:
1. Iska- ma dobre serce- choć nie zawsze to ukazuje.Czepia się mnie w moim
przekonaniu po to, żeby była draka. Tak naprawdę ani trochę mi to nie
przeszkadza. Chociaż jakąś dyskusję- choćby nawet taką zwykłą pogawędkę-
takie zachowanie raczej wyklucza

2. glob- bluzga, wrzeszczy- jednak IMO jest szczery z sobą. Nie działa w ten
sposób, żeby ktoś się denerwował- w sposób celowy. Przynajmniej- jest to
rzadkość. Dużo krzyczy, ale tak naprawdę to jest niegroźny. I może wbrew
pozorom- serdeczny. Jak nie podoba się takie zachowanie- to się z nim nie
dyskutuje- przynajmniej ani on mnie nie zaczepia, ani ja jego. Jak sie
rozpędza z bluzgami- kończę dyskusję i jest spokój.

3. ghost- zakłamany, chamski i tchórzliwy. IMO większość jego działań
(zapewne w realu także) jest nastawiona na to, żeby komuś dokuczyć, zrobić
krzywdę. To jeden z tych, który jak będzie miał możliwość- to zabije kogoś z
zimną krwią. W swoim szaleństwie upierdliwy- bo można go nie czytać, nie
reagować miesiącami- a jemu to w niczym nie przeszkadza. Będzie podpinał się
pod dyskusje, odpowiadał w sposób chamski na posty- nawet neutralne zdawało
by się. Często pytałem się psychologów, psychiatrów- czym sie różni, gdzie
jest granica: choroba psychiczna/zaburzenie osobowości. Linia, która
pokazuje koniec zaburzenia i początek choroby- nie istnieje. Jest jakby
rozmyta. Jednak w mojej opinii ghost jest zdecydowanie po stronie "choroba".
I to u niego postępuje- rozdźwięk między jego a realnym światem jest coraz
większy. Reaguje więc nieprzyjmowaniem realu do świadomości.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

64. Data: 2012-11-15 08:46:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> krzywdę. To jeden z tych, który jak będzie miał możliwość- to zabije kogoś

Czy to nadaje sie do prokuratury?

65. Data: 2012-11-15 10:12:48

Od: ** ISKA ** <r...@f...fajf> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 09:16, case pisze:

> [...]
> Może czasem zaczepiają kogoś i podśmiewają się z niego, jak chociażby ze
> mnie, ale ja w tych ich paplaninie czy zaczepkach nie widzę jakiejś

łel łel łel...

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

66. Data: 2012-11-15 10:19:06

Od: ** ISKA ** <r...@f...fajf> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 09:42, Chiron pisze:
> [...]
> nie przeszkadza. Chociaż jakąś dyskusję- choćby nawet taką zwykłą
> pogawędkę- takie zachowanie raczej wyklucza

wzruszyłam się

> [...]
> się z nim nie dyskutuje- przynajmniej ani on mnie nie zaczepia, ani ja
> jego. Jak sie rozpędza z bluzgami- kończę dyskusję i jest spokój.

glob serdeczny? ratunku
oszalał do reszty

> [...]
> niego postępuje- rozdźwięk między jego a realnym światem jest coraz
> większy. Reaguje więc nieprzyjmowaniem realu do świadomości.

a tu widac jak na dłoni
zakłamanologie chironową
ikselka ma taką samą

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

67. Data: 2012-11-15 10:31:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "** ISKA **" <r...@f...fajf> napisał w wiadomości

> łel łel łel...

to samo pomyslalem

68. Data: 2012-11-15 10:37:04

Od: ** ISKA ** <r...@f...fajf> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 11:31, Ghost pisze:

> Użytkownik "** ISKA **" <r...@f...fajf> napisał w wiadomości

> to samo pomyslalem

może by go zwerbować podstępnie?

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

69. Data: 2012-11-15 10:59:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może by go zwerbować podstępnie?

Sithów może być jedynie dwóch, no chyba, ze na mieso.

70. Data: 2012-11-15 11:03:09

Od: ** ISKA ** <r...@f...fajf> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 11:59, Ghost pisze:

> Użytkownik "** ISKA **" <r...@f...fajf> napisał w wiadomości

> Sithów może być jedynie dwóch, no chyba, ze na mieso.

na mieso szkoda - za przystojny- może na zanętę?

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

Uwielbiam narracje tej grupy
BajZeŁej na HaBełO
PYTANIE MOZE I TENDENCYJNE
Dziedzictwo
Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.