A jednak smalczyk!

21. Data: 2012-02-28 19:54:14

Temat: Re: A jednak smalczyk!
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-28 14:17, Justyna Vicky S. pisze:

> Ja dodam tylko, że to reklama dla produktow Herbalife...

No jasne! Ale numer!

http://www.galeriawellness.pl/index.php?option=com_c
ontent&view=article&id=196%3Adorota-gudaniec&catid=5
8%3Ahist-finansowe&Itemid=61

Ktoś tu zupełnie niepodatny na reklamy jest. ;)

Ewa

22. Data: 2012-02-28 19:55:24

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-28 15:31, Ikselka pisze:
> XL jak se pomyślę, ile forsy oni na samym ogrzewaniu oszczędzają, to
> doprawdy żeby jeszcze na coś narzekać, trzeba mieć naprane...

Co zaoszczędzą na ogrzewaniu, muszą wydać na chłodzenie...

Ewa

23. Data: 2012-02-28 21:48:44

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-27 12:10, Ikselka pisze:

> - Smalec jest lepszy od oleju?!
>
> - Oczywiście. Olej się spala, wytwarzając homocysteinę. To trucizna.

Aminokwas. Występujacy naturalnie we krwi. Znów jakaś pseudonaukowa
histeryczka.

> Często trujemy się na własne życzenie.

A z masła powstaje akroleina. Na pewno bardziej szkodliwa - i rakotwórcza!

24. Data: 2012-02-28 22:29:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Masło też można mrozić.

Często to właśnie robię. Awaryjnie.

--

Paulinka

25. Data: 2012-02-28 22:29:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
ontent&view=article&id=196%3Adorota-gudaniec&catid=5
8%3Ahist-finansowe&Itemid=61

> Ktoś tu zupełnie niepodatny na reklamy jest. ;)

Bo Herba to nie jest zwykła reklama, ale niezła sekta.

--

Paulinka

26. Data: 2012-02-28 22:30:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> A jeszcze Dukan do tego? Toż już pół mojej firmy powinna zejść na nerki :)

Ić na całość dołóż kopenhaską ;)

--

Paulinka

27. Data: 2012-02-28 22:32:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jassne. Bardzo te rozmowy ignorantów, którzy pieprzą głupoty o tym, jak to
> my, Polacy, powinniśmy trawę jeść i owoce morza, jak Włosi :->

A po co miażdżyca naszą narodową tradycją przecież, zawały, dny
moczanowe. Cała królewska dieta ludzi ze wschodu.

--

Paulinka

28. Data: 2012-02-28 22:33:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ...chyba że nam samochód nie zapali rano 3333-P

Jak nie zapali przez dwa tygodnie w roku, to też się za dużo nie
przespacerujemy.

--

Paulinka

29. Data: 2012-02-28 23:03:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Feb 2012 20:49:40 +0100, medea napisał(a):

> Masło też można mrozić.

Kupuję hurtowo i mrożę, ale ono znacznie szybciej "wychodzi", niż taka
jedna kostka Kasi 3-)

--

XL

30. Data: 2012-02-28 23:08:32

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kupuję hurtowo i mrożę, ale ono znacznie szybciej "wychodzi", niż taka
> jedna kostka Kasi 3-)

Kup lepiej Ramę awaryjnie, bo Kasia potęguje obrzydliwość margaryny.

--

Paulinka

Farsz
Jedzonko dla najmłodszych
Suszone grzyby - objętość
Ku rozwadze, porada Ikselki jakby co - bo to przeciez guru kuchni.
AD:Embird Tutorials