A mi sie nie udaje :(

1. Data: 2002-05-13 12:40:07

Temat: A mi sie nie udaje :(
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja probowalam juz mnostwa przepisow i skutek jest wciaz ten sam: ciasto w
srodku upieczone, ale na zewnatrz tak wysuszone i twarde, ze nie da sie
ugryzc. Nie wiem co robie zle. Przepisy wszystkie byly podobne do siebie, do
tego podanego przez Was tez sa podobne i boje sie, ze znowu tak samo
wyjdzie. Zaznaczam, ze pieke w temperaturz 200 stopni okolo 30-35 minut?
moze za dlugo? ale zawsze sie boje, ze bedzie surowe w srodku. Prosze o rady
i moze wiecej uwag co dotego przepisu, krok po kroku, jak dla dziecka, bo
marzy mi sie UDANA pizza a nie jakas podeszwa...
Plisss, pomozcie

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-05-13 12:45:09

Temat: Re: A mi sie nie udaje :(
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Upss, nie tu mialo byc, tylko do watku "pierwszy raz robilam pizze -
dluuugie"

Magda

1. Data: 2002-05-13 13:24:58

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

ja pieke 10-12 min w temp. 250 st C

1. Data: 2002-05-13 14:50:30

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj w 250 st przez niecale 20 minut , daj cienko ciasta, i sos musi byc
gesty.

Dominik.

1. Data: 2002-05-13 18:52:15

Od: "vefour" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zalezy od ciasta (maki), jego grubości i pieca (w 200C można piec, ale to
troche mało, 300C jest lepsze. W domu zawsze będzie trochę bardziej
"chrupkie". Nie bój się "surowości", jak rozwałkujesz wmiarę cienko, to
będzie gotowe po góra 10 minutach.

V.

1. Data: 2002-05-14 07:11:58

Od: "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonko <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aboc6d$m1o$...@n...tpi.pl...
> [...]
do
> tego podanego przez Was tez sa podobne i boje sie, ze znowu tak samo

zajrzyj do Grzesia na www.mniammniam.pl , znajdz przepis na pizze, zawsze
wychodzi i jest bardzo smaczna

Jola L-L

1. Data: 2002-05-14 10:15:17

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zajrzyj do Grzesia na www.mniammniam.pl , znajdz przepis na pizze,
zawsze
> wychodzi i jest bardzo smaczna
>
> Jola L-L

Hi hi, wlasnie ostatnio robilam i mi nie wyszla, bo nie napisal w jakiej
temperaturze i ile piec, no i podeszwa byla - jak zwykle ;)

Magda

1. Data: 2002-05-14 16:09:46

Od: "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonko <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abqo2t$c8t$...@n...tpi.pl...
> zawsze

> Hi hi, wlasnie ostatnio robilam i mi nie wyszla, bo nie napisal w jakiej
> temperaturze i ile piec, no i podeszwa byla - jak zwykle ;)
>
> Magda

w gazowym moim 180-200 st.( zapisalam to sobie po pierwszym pieczeniu) a
czasu nie zapisalam ale tak circa 20 min - podgladaj az lekko zrumieni sie
brzeg + dodatkowe kilka minut po oblozeniu mozzarella(om)

Jola L-L

Gotowanie na parze
tradycyjna HINDUSKA kuchnia
chlebowe ciasto do pizyy
Śledzie kiszone ??
Nisie i Zołki [ogłoszenie reklamowe bezpłatne]