A moze panele drewniane???

1. Data: 2002-01-31 07:47:16

Temat: A moze panele drewniane???
Od: "Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze, poradzcie, co byscie polozyli w mieszkaniu: sredniej urody
mozaike czy panele drewniane, ktorych -jak mysle- nie trzeba cyklinowac ani
lakierowac? Pozdrawiam, Al.

1. Data: 2002-01-31 07:58:40

Temat: Re: A moze panele drewniane???
Od: "Waldek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem panele w poprzednim lokum.
Mam mozajkę
Nigdy więcej paneli.

Pozdrawiam

Waldek

1. Data: 2002-01-31 08:12:22

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosze, poradzcie, co byscie polozyli w mieszkaniu: sredniej urody
> mozaike czy panele drewniane, ktorych -jak mysle- nie trzeba cyklinowac
ani
> lakierowac? Pozdrawiam, Al.

Dobre panele drewniane będą droższe od mozaiki.
A po kilku latach trzeba coś robić i z jednym, i z drugim.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2002-01-31 10:57:13

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosze, poradzcie, co byscie polozyli w mieszkaniu: sredniej urody
> mozaike czy panele drewniane, ktorych -jak mysle- nie trzeba cyklinowac
ani
> lakierowac? Pozdrawiam, Al.

PAnele. Sa drozsze od mozaiki - to fakt. Ale jak do mozaiki dolozymy koszt
ulozenia, cyklinowania i lakierowania - wyjdzie to samo.
Natomiast co do efektow: panele polozysz blyskawicznie i beda "gotowe do
uzytku". Mozaike kladzie sie dlugo i mozolnie, dodatkowo bardzo latwo mozna
sie naciac na klepke zle wysuszona, ktora sie potem rozeschnie i porobia sie
szpary, a w momencie kupna nie masz mozliwosci sprawdzenia tego.

J.

1. Data: 2002-01-31 11:16:09

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Natomiast co do efektow: panele polozysz blyskawicznie i beda "gotowe do
> uzytku". Mozaike kladzie sie dlugo i mozolnie,

Długo i mozolnie??? Chyba że najpierw zdejmuje się ją z siatki!

dodatkowo bardzo latwo mozna
> sie naciac na klepke zle wysuszona, ktora sie potem rozeschnie i porobia
sie
> szpary, a w momencie kupna nie masz mozliwosci sprawdzenia tego.

Każdy porządny sprzedawca daje taką możliwość!

Pozdrowienia

1. Data: 2002-01-31 13:34:44

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Długo i mozolnie??? Chyba że najpierw zdejmuje się ją z siatki!

Mowilem o calosci potrzebnych prac. Kladzenie, cyklinowanie, lakierowanie,
szlifowanie, lakierowanie, szlifowanie, lakierowanie - to dla mnie jak
najbardziej "dlugo i mozolnie"

> Każdy porządny sprzedawca daje taką możliwość!

Porzadny - tak. Porzadny parkieciarz tez nie polozy parkietu jesli
_zmierzona_ przez niego wilgotnosc pomieszczenia nie bedzie prawidlowa. Ale
ilu jest takich porzadnych? Niedawno na grupie przewinelo sie pytanie
cokolwiek zdziwionego czlowieka, ktoremu "fachowcy" chcieli ukladac parkiet
zaraz po jego przywiezieniu i upierali sie, ze to nie ma znaczenia....

J.

1. Data: 2002-01-31 23:32:04

Od: EDI <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cz, 31 sty 2002 07:47:16 GMT news:a3ast7$7vj$1@news.tpi.pl
Aleksandra napisał(a) i EDISONA sprowokował(a)

> Bardzo prosze, poradzcie, co byscie polozyli w mieszkaniu:
> sredniej urody mozaike czy panele drewniane, ktorych -jak mysle-
> nie trzeba cyklinowac ani lakierowac? Pozdrawiam, Al.

Na dzien dzisiejszy jesli mialbym cos takiego robic, to zdecydowal bym
sie na panele z drewna mahoniowego.

--
/^^^^>/^^^^\/^/^^^gg/tlen #78476^^^^^^^^^^^/
/ ^^>/ /~/ / / Są trzy prawdy;.... /

1. Data: 2002-02-01 06:30:02

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mowilem o calosci potrzebnych prac. Kladzenie, cyklinowanie, lakierowanie,
> szlifowanie, lakierowanie, szlifowanie, lakierowanie - to dla mnie jak

No taaak! ;-)
Większość podłóg robiłem w drewnie - wcale nie wygląda to tak strasznie.

> [...]
parkiet
> zaraz po jego przywiezieniu i upierali sie, ze to nie ma znaczenia....

Bo tak do końca to nie jestem pewien, czy to ma znaczenie.
Mówi się o tym, że parkiet ma sie "orzystosować" do warunków domowych.
A przecież i tak w czasie budowy, czy remontu panują inne warunki
wilgotnościowe,
niż będą później w trakcie zwykłego codziennego życia.

Pozdrowienia

1. Data: 2002-02-01 07:07:09

Od: "Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na dzien dzisiejszy jesli mialbym cos takiego robic, to zdecydowal bym
> sie na panele z drewna mahoniowego.

Czy moglbys powiedziec, dlaczego z drewna mahoniowego. Mahon jest
raczej ciemnym kolorem. Ja myslalam o jasnym drewnie, bo mieszkanie jest
dosc ponure, ale prawde powiedziawszy, nie znam sie na tyn wcale. Al.

1. Data: 2002-02-01 10:45:28

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>. Ja myslalam o jasnym drewnie, bo mieszkanie jest
> dosc ponure, ale prawde powiedziawszy, nie znam sie na tyn wcale. Al.

To wez klon (raczej kanadyjski, europejski jest IMHO przesadnie bialy) albo
jesion. Ladny i tani jest buk, ale jest bardzo wrazliwy na wilgoc.

J.

B..SUPER MUZYKA!
Do speca od pieców dwufunkcyjnych !
Wykladzina - gdzie mala szerokosc?
Co to jest kondygnacja - codzi o dokladną definicje
Czy strych wlicza sie do powierzchni uzytkowej - prosze o odp.